بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ قیمت‌گذاری جدید خودرو بدون نظرخواهی از کمیسیون صنایع انجام شد

کار قیمت‌گذاری خودرو از سوی دولت به شورای هماهنگی اقتصادی سپرده شده و آن شورا در این ارتباط تصمیم‌گیر خواهد کرد.

 قیمت‌گذاری جدید خودرو بدون نظرخواهی از کمیسیون صنایع انجام شد
تین نیوز

در خبرها آمده است، در نشست اخیری که برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار کردند، مقرر شد تا انسجام بیشتری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود و پس از آن نیز مصوب شد تا کارگروهی برای ساماندهی بازار خودرو ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این رابطه، اظهار کرد: متاسفانه مجموعه دولت برای تنظیم بازار خودرو مسیری را رفته که که در عمل کمیسیون صنایع مجلس در آن نقشی ندارد.

رضا انصاری با بیان اینکه نظرات اعضای کمیسیون صنایع و معادن در تصمیم‌گیری‌های اخیر نادیده گرفته شده است، گفت: کار قیمت‌گذاری خودرو از سوی دولت به شورای هماهنگی اقتصادی سپرده شده و آن شورا در این ارتباط تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نماینده مردم داراب با تاکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار نیز یکی از وجوه دیگر قیمت‌گذاری خودرو است، تصریح کرد: تشکیل کارگروه برای ساماندهی بازار نیز طبیعتاً باید از سوی این دو مرجع صورت بگیرد و اطلاع‌رسانی در این باب نیز باید از این طریق  انجام شود.

وی به این نیز اشاره کرد که، کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دو هفته گذشته به منظور تشکیل کارگروه برای ساماندهی بازار جلسه‌ای ترتیب نداده است و لذا تا زمان مشخص شدن نقش کمیسیون صنایع در بخش قیمت‌گذاری خودرو، اظهارنظر در این‌باره چندان مطلوب نیست.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.