بازدید سایت : ۶۴۱۰۰

◄ ارزان ترین تریلی چینی در بازار ایران وارد بازار شد + عکس

امروز شنبه 18 آذرماه 1402 هتل المیک تهران میزبان مراسم رونمایی از یک تریلی (کشنده) چینی بود. این محصول در رنج قیمتی این نوع کشنده ها ارزان ترین تریلی بازار به شمار می رود. محصول مذکور توسط شرکت سیبا موتور در بازار ایران عرضه می شود.

ارزان ترین تریلی چینی در بازار ایران وارد بازار  شد + عکس
تین نیوز |

امروز شنبه 18 آذرماه 1402 هتل المپیک تهران میزبان مراسم رونمایی از یک تریلی (کشنده) چینی بود. این محصول در رنج قیمتی این نوع کشنده ها ارزان ترین تریلی بازار به شمار می رود. محصول مذکور توسط شرکت سیبا موتور در بازار ایران عرضه می شود.

فیلم پربازدید امروز را ببینید:

◄ پرش با کامیون در ایران هم رکوردگیری می شود؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار تین، عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در این مراسم قیمت تریلی جدید رونمایی شده را 4 میلیارد و 67 میلیون تومان اعلام کرد. بر این اساس تریلی مذکور نسبت به دیگر کشنده های دارای ویژگی های مشابه در بازار ، ارزان ترین کشنده به شمار می رود.

خبر مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

◄ جشن تریلی های فرانسوی خاص و تماشایی در ایران برگزار می شود + جزئیات

 

◄ فروش تریلی چینی خوش قیمت با آپشن های جدید آغاز شد + جزئیات

 بیوک علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن نیز در مراسم رونمایی از کشنده  FAW J6-460 بیان کرد: این محصول نتیجه فعل و انفعالاتی است که از یک سال قبل در گروه بهمن آغاز شد و ماحصل و نتیجه آن را امروز به صورت این محصول جدید می بینیم.

وی با بیان این که محصول FAW J6-460 به تولید رسیده و به زودی محصول دیگری با نام FJ- 550  نیز رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: گروه بهمن تلاش می کند در حوزه تولید و بازارخودروهای تجاری حضور خود را پررنگ تر کند و ما این امر را وظیفه ملی خود تلقی می کنیم.

علی مرادلو افزود: امسال از نظر تامین منابع ارزی با تنگناهایی مواجه هستیم و بازار نیز شرایط رکودی را سپری می کند با این حال ما در راستای مسئولیت خود برای نوسازی ناوگان تجاری کشور، عرضه محصولات جدید را به سرانجام رساندیم.

وی تصریح کرد: سیاست برقی سازی محصولات را نیز با وجود تحریم و مشکلات ناشی از آن با جدیت ادامه می دهیم.

مدیرعامل گروه بهمن در پایان گفت: از مشتریان FAW می خواهم همواره در کنار ما بمانند و بدانند که محصولات خوبی برای آنها به ارمغان خواهیم آورد.

سیبا موتور به دنبال افزایش سهم خود از بازار تریلی و کامیون است

بهزاد حق بر مدیرعامل سیبا موتور نیز در این مراسم با اشاره به از رده خارج شدن  محصولات J6- 420 بیان کرد: محصولات جدید ما از این پس در قالب FAW J6-460به بازار عرضه می شود و تغییرات مهمی بر اساس نیازها و درخواست های مشتریان در این کشنده ها اعمال شده است.

وی تصریح کرد: سیبا موتور در سال های گذشته 33 درصد بازار را در اختیار داشت که به دلیل تحریم دچار افت شدیم ولی در تلاش هستیم که سهم بازار خود را دوباره افزایش دهیم.

 به گفته حق بر، بر اساس آخرین ارزیابی ها سیبا موتور و بهمن دیزل در حوزه فروش خودروهای تجاری رتبه اول کشور را در اختیار دارند و رتبه اول کیفیت و خدمات پس از فروش نیز در خودروهای تجاری نیز متعلق به این دو شرکت است.

تریلی جدید سیبا موتور

در ادامه مراسم افشار عضو هیات مدیره سیبا موتور توضیحات تفصیلی درباره ویژگی های فنی و آپشن های تریلیFAW J6-460 ارائه کرد. به گفته وی این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 5 را پاس کرده  و 460 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه قدرت دارد. حجم موتور این تریلی 11050 و دارای 6 سیلندر خطی ، تزریق مستقیم مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر است.

انتهای پیام 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سامان پاسخ

    زمانی که توی ایران خط تولید ماک آمریکایی بود توی چین دوچرخه تولید میشد
    الان باید بریم ارزانترین کشنده چینی وارد کنیم

    • یک ایرانی

      همین الانش عراق و افغانستان بخاطر بیست سال اشغالگری شاید پر از ماک وفریتلاینر باشه ولی مانمیخوایم ایرانمون پرازماک باشه ولی کوچه بازارمون انباشته ازخاک باشه ،نهایت مستعمره بودن همینه چون پهلوی استقلال نداشت

  • مجید پاسخ

    ترکیه AXORرامیزندوراحت میفروشد.شماهم چینی میزنیدکه مشتری اول وآخرش ایران چون ماشین ندیده اندصف میکشندومیخرند.غافل ازاینکه اولین وآخرین صاحبش خودشان هستندوسوارمیشوند.وای برمسئولین صمت کشور.یادش بخیریک زمانی رفتن اسکانیا آوردند.وناوگان راه افتاد. حالا هم..بجای کله پزسگ مینشیند

  • ناشناس پاسخ

    ماشاالله،،، یه جوری گفتن ارزان ک لباسامو داشتم میپوشیدم برم در کارخانه پولا ته جیبمو خالی کنم و کشنده رو بیارم،وقتی دیدم ۴ میلیارده راهههی دورو دراز از سرم افتاد،ای ول ب گرونی...

  • غلامرضا درویشی پاسخ

    سلام از قدیم گفتن سری که درد نمیکنه بهش دستمال نمیبندن این آشغال چینی هم به درد خودتون میخوره

  • ایرانی پاسخ

    جدیدترین ماشین اروپایی یک سوم این قیمت است.

  • مجید پاسخ

    برید بازم تو چین بگردید ببینید اشغال چی دارن بردارید بیارید اینجا بندازید به ملت

  • کاوه عربانی پاسخ

    هروقت هرشرکت منتاژکننده کشندهاوباریها تونست محصول ۵میلیاردتومنی وباپیش پرداخت کم ۴۰۰الی۷۰۰میلیونی و اقساط بلندمدت۸۴الی۹۶ماهه دست رانندگان بده اون شرکت در بازارامروز ایران موفق خواهدشد

  • چغندر پاسخ

    یک‌مشت‌ تاجر‌ پول‌دار
    و یک‌ مشت‌ مسئول‌ باج‌گیر‌ و باج‌‌خور‌ بخورید‌ وبدزدید‌ و ببرید‌ حق‌ دل‌ بیدار
    خوابیها‌ و گرسنگی‌ کشیدنهای‌ رانندگان‌ نگون‌ بخت‌ را‌خدای‌ هم‌ هست

  • حمید پاسخ

    ما اشغال چینی سوار بشیم اونوقت عراق و افغانستان بهترین ماشین ها رو سوار بشن

  • مجتبی پاسخ

    جناب وزیر صنعت جناب رئیس جمهورلطفا کامیونهای چینی را دیگه نه وارد کنید ونه مونتاژکنیدبخدا جز دردسر برای راننده تخریب محیط زیست هیچ فایده دیگه ای نداره این ماشینهاتاچند سال اول که راننده داره اقساطشو میده خوبه ولی سالهای بعد دیگه باید هرچی باهاش کار میکنه بدش به لوارم فروش ومکانیک

  • علی پاسخ

    اشغال رواشغال هرچی لگن بدردنخوره بی کیفت چینی هست بیاریدایران رونمایی کنید.

  • هومن پاسخ

    الان میبینی بعد دوماه گرون میشه

  • احمد پاسخ

    بی کیفیت عمر سرمایه راننده به فنا وجان ملت با این کامیون به خطر میفته

  • نورلا پاسخ

    کار. باید باشه. تا راننده. خدازده. بتونه. قص. بده ولی. اشغال. جینی. بدرد. جی. میخو ره.... موقع. فروشش. باید. بزنی. توسر خودت.

  • قاقول پاسخ

    یکعده بیسواددزدشده واردکننده کامیون‌های چینی خجالت خوب چیزیه که ندارین

  • ناشناس پاسخ

    خیلی ارزونه

  • یک ایثار گر چنگ تهمیلی پاسخ

    وایییی خدااااا چیقدرخوبببببهههه دیگه مطمئن شدم مسئولین بیدارشدن دارن به مردم فکر میکنن واااایییی چقدرذوق دارم میکنم از این همه فداکاری مسئولین.. بابا ول کنین این محصولات چینی خانه مان برانداز رومن یه کشنده چینی روبا یکی ازدوستانم که اف اچ خریده باهم شروع بکار کردیم ظرف پنج سال اوخونه خرید من خونه مو فروختم گذاشتم روی این ماشین لعنتی چینی بازم برید ماشین چینی بیارید.

  • ناشناس پاسخ

    چرا مثل سیگار ماشینها صد رقم اسم دارند ماشین سه نوع جواب داده تو ایران بنز ماک ولوو تمام ماشین چین وروس یک بار مصرف البته فراموش کردم اسکانیا هم هست با اویکو

  • ممد پاسخ

    ایران همان مونتاژ گر سال. ۴۵ است. فقط فرقش جنس امریکای تبدیل به چینی شده. پیشرفت خوبیه

  • مسعود پاسخ

    وای به حال صنعت خودرو شده کوریم و نمیتونیم طراحی کنیم فقط مونتاژ با چهار برابر قیمت

  • اکبر پاسخ

    با سلام اگر بجای این ماشینهای دست صدم اروپایی می اوردید وقیمت بازار جهانی بدست راننده ها می‌دادید همیشه دعای خیر پشت سرتون بود ماشینهای چینی را دارید ده برابر قیمت میفروشید وافتخار میکنید که ارزانترین ی سر به همین کشور گرجستان همسایه بزنید وببینید باپول همین فاو اونها چه ماشینهایی می‌خرند

  • ناشناس پاسخ

    مسولین بدبخت زحمت بکش نظرات وبخون بلکه یه لگدی بشه تواون سرت بلکه آدم شی بفهمی الان توماشین اروپاحرف اوله نه آفتابه چینی راست میگی اروپایی مونتاژکن بعدیه رقم دهن پرکن لفظی بیار...ای خاکککککککک.....

  • سبحان پاسخ

    اینکه قیمتش پنج برابر کشنده های اروپایی توی کشورهای همسایه هست بنده شیطان این کجاش ارزونه ؟

  • علی اکبر پاسخ

    یعنی یه مسؤول توی ایران نیست یکبار پاسخ مردم رو توی کامنتهای اینجور خبرها که بصورت ریپورتاژ آگهی و باسفارش آگهی دهنده درست میشه رو بخونه تا ببینه ذائقه مردم چیه؟
    مگه اینجور اخبار برای اینکار نیست؟
    بخدا خیلی ... هستین که اسم خودتان را مسؤول گذاشتین ؟

  • ناشناس پاسخ

    همون هو هستش که خیلی هارا بکشین داد جدیدشه اینا بیشتر میکشد

  • کریم پاسخ

    آشغال

  • عزت پاسخ

    خدا لعنتشون کنه با این آشغالا چرا ماشین اروپایی رو آزاد نمیکنید

  • ناشناس پاسخ

    گمرک ماشینهای اروپایی رو گرون کردن تا مردم به این اشغالای چینی رو بیاورد خدا لعنتشون بکنه

    😐😐

  • ت پاسخ

    زندگی‌مردم کردین اجناس بنجل چینی کمونیستی

  • ناشناس پاسخ

    من ماک آمریکایی دارم با صد تا از این چینی های آشغال عوض نمیکنم این دولت پای ما رو نگیره نمیخایم به فکر راننده های زحمتکش باشه

  • جعفر پاسخ

    علت اینست که اروپا نفت ازایران نمیخرد که ما کامیون بیاوریم
    ولی چین نفت ارزان میخرد وکامیون را از اروپا گران تر میفروشد
    ودلالهای اقتصادی وروئسا هم سبیلشان چرب میشود .

  • ناشناس پاسخ


    چرا ماک ولوو یا اسکانیا و بنز وارد نکردین لااقل اروپایی مونتاز کنید مردم چه گناهی کردن آخه

  • توکلی پاسخ

    فقط میخوان قیمتشو ببرن بالا چون بقوله خودشون ارزانترین تریلیه چینیه اما همین ارزونشونم برا راننده خیلی بالاست چه برسه به گرونش ای خاک بر سره مدیران نالایق که ماشین به راننده نمیدن کار کنه قسطشو بدن یه سنگایی میندازن جلو پایه راننده که نمیتونه حتی فکره ماشین خریدنو بکنه فقط دلال و دلال بازی

  • علی پاسخ

    آخه چین میتونه تریلی بسازه این آشغالا رو تو کشور ما امتحان میکنن و بعد از صدها حادثه ایی که برامون پیش اومد عیبهاشو رفع میکنن هوو یادتون رفته چقدر راننده ها رو بیچاره کرد بعد با چه قیمتی 4/600 ارزونه؟ همه دنیا حتی بچه کوچیکا میدونن تریلی اول بنز دوم ولوو سوم ماک چهارم اینترنایش و سه یا چهار برند معروف دیگه تمام

    • سعید

      با درود، کشنده های اروپایی در رده ی بعد از آمریکا قرار می‌گیرند.

  • حیدری پاسخ

    فقط لازم است یکبار یک مسئول بی خرد به جاده شمال به جنوب برود و تریلی ها خراب چینی را ببیند . تریلی هایی که عمر کمی از آنها می گذرد اما بیشترین آلودگی و صدا را تولید می‌کنند. واقعا لیاقت ما آشغالهای چینی است ؟!

  • ک پاسخ

    دوستان خدایی ماشین چینی نخریدسرمایه این تاجران دزدرابیشترمیکنید خدایی وقتی داف با۵تومان میشه خرید چرامیرید اشغال میخریدمن چندسال راننده مردم هستم ولی حاضر نشدم ماشین چینی بخرم

  • عبدالخانی پاسخ

    وسیله چنه جز بد بختی هیچ سودی برای رانندگان زحمتش نداره من ستل ۸۶ دانگ وفنگ خریدم اخرش فروختم وتا حالا بدهی همان اشقال دارم وخانه نشین شدم.....نخرید بدبخت میشوید

  • مجید پاسخ

    دارن چرب میکنن ببینن ملت غیور همیشه در صحنه صف چه میکنن چون از حالا دارن سید محمد خاتمی جارو کش آشغال روس و چین رو از آستین درمیارن دوباره رییس جمهورش کنن..منتظر آشغال های بیشتر باشید

  • رضا پاسخ

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂خاک بر ..ازصدای موتورگیربکسشون معلومه چ تهفه هستن انگار وار گاراژ آهنگری شدی .هرکیم خریده بعد شش ماه گذاشته فروش

  • ب پاسخ

    من نمیدانم شما ها یک دعفه رفتید یه کشند هوو چینی وارد کردید آن کشنده نبود او گشنده بود چه همه انسان بخاطره ان ماشیناگشته شد حالا رفتید یه گشنده دیگه وارد کردید چرا کشندهای اوروپایی وارد نمی کنید که یک عمر کامیون هستند

  • ناشناس پاسخ

    ترلرهای چینی ااز قبل خیلی بهتر شدن از هوو ودنگ وفنگ الان شده دیما وام پاور که کیفیتش خیلی بهتره ولی به اروپایی نمیرسه که تا ده سال دیگه تریلی های چینی در حد تریلرهای اروپایی میشه وجلو میزنه

    • رضا

      یه همین خیال باش‌. چینی های کپی کار هیچ وقت به کیفیت آمریکا و اروپا نمی رسن.

  • محمد پاسخ

    آخه وقتی اون مردک میگه 206 با لندکروس فرقی نداره دیگه چه انتظاری داشته باشیم عراق افغانستان کویت بهترین کشندهای روز اروپایی رو ب یک سوم قیمت ماشینهای چینی سوار میشن اونوقت وزیر صمت و وزیر بازرگانی و با چه افتخاری تازه اونم از مونتاژ حرف میزنن نه. تولید.

  • محمد پاسخ

    من بنز مایلر سال 1983منتاژ آلمان دارم چند بار بهم پیشنهاد شده با بنز 1400الان معاوضه کنم ...دیگه فکرشو کنید....

  • مخاطب پاسخ

    جای تاسف داره، چقدر بدبخت شدیم
    ارزانترین ، بی کیفیت ترین شده لیاقت ما
    از ماست که بر ماست

  • ناشناس پاسخ

    بنز ۳۳یکبار تعمیرش کن ۵ کارمیکنه ماشین چینی ۵ماه یکبار باید تعمیرش کنی راننده اینو میدونه ولی میخره آقا نخیرین که وارد نشه

  • شوفر پاسخ

    عزیز من مسعولین میان ماشین خوب برای ناوگان بیارن اونا اصلا نمی‌دونن ناوگان وحمل و نقل اصلا یعنی چی اونا فقط دلارو میشناسند وتمام خاک بر سر ما ملت اولیش خودم

  • ناشناس پاسخ

    عمداً خودروهای بی کیفیت رو وارد کشور میکنند....پشت این واردات مافیای فساد وجود دارد که افراد عادی جامعه نیستند.... هدفشان با واردات این کامیونهای بی کیفیت خالی کردن جیب مردم است... چون این کامیونها سریعاً فرسوده و خراب میشن و باید راننده کامیون برایشان‌ قطعات خرید که این قطعات رو با مبلغ های گزافت باید خرید....ایمنی در این‌ خودروها بسیار پایین است...و جان سرنشینش را به خطر می اندازد

  • رضا پاسخ

    ترمزهای کامیونهای ارزان آیا کیفیت لازم راداردویااینکه بهتره توی سرپائینی بکسلش کنندفرارنکنه

  • سعید پاسخ

    خدایا ب داد مردم برساز دست این قوم ظالمین

  • احمد پاسخ

    به نظرمن پولی نباشه شراکتی بهتراست

  • پرویز پاسخ

    حالا این اقازحمتکش تاجر وارد کنده این کشندهای اشغال رواورده نضف به بالا سود میکند تاجر ازاب گعل الود میخواد ماهی بگیرد ببین انغدر مردم ایران بدبخت شده که ناجار به ماشین های اشغال بگیرین برن دنبال نون دربیارن باید تمام زندگی رو بفروشد خرج کند به این کشنده چینی های اشغال مردم اگر غیرت دارین مرد هستین نه خرین این دیوس ها دوباره پس بدن

  • احمدی پاسخ

    تیناهمه ازبرکات تحریمه.چین نفت راگرفته وپولش بخاطرتحریم وقطع سویفت،fatf وارتباط مالی باجهان چاره ای جزتحویل کالاهای بنجل چینی نیست.بازارهم انحصاری است مردم چاره ای برای خریدندارند.ازاین ماشین فقط درچین،کره شمالی وایران جای دیگری وجودنداره.

  • رضا پاسخ

    تمامی صنایع چین دکور هست. هیچ فناوری ندارند. هیچ اشغال چینی نخرید. که فقط هدر دادن پول است.

  • رضا پاسخ

    ... سوار این ماشین نمیشه

  • امید پاسخ

    سلام دوستان
    من میخام تریلی بگیرم
    میخاستم بدونم چه تریلی بگیرم
    چون پولم کمه در حد 3تومن بیشتر ندارم
    تریلی که نون بده باشه اذیت نکنه.
    کمک کنید ممنون میشم.