بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ طرح توسعه شرکت خودروسازی بروجرد در دستورکار قرار دارد

طرح توسعه شرکت خودروسازی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

طرح توسعه شرکت خودروسازی بروجرد در دستورکار قرار دارد
تین نیوز

 

بهمن جعفری امروز ۱۷ خردادماه در حاشیه افتتاح طرح احیا سایت خودروسازی بروجرد که با حضور وزیر صمت صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمام تجهیزات این خط تولید توسط متخصصان داخلی ساخته شده و امروز افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز، جعفری با اشاره به اینکه طرح خودروسازی بروجرد سال ۱۴۰۲ با ظرفیت ۶ دستگاه خودرو در ساعت احیا شد، بیان کرد: با افتتاح این خط تولید ظرفیت تولید خودرو به ۱۲ دستگاه در ساعت خواهد رسید و سال آینده نیز یک دستگاه دیگر به محصولات تولیدی این شرکت اضافه می شود.

مدیرکل صمت لرستان ادامه داد: اکنون ۲ مدل خودرو در سایت شرکت خودروسازی فردا موتورز بروجرد تولید می شود.

جعفری تصریح کرد: سرمایه گذاری اولیه در سایت خودرو سازی بروجرد ۳۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری احیا و توسعه ۳/۳۳۰ میلیارد ریال و برنامه سرمایه گذاری در سال جاری ۱۰/۹۰۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: تعداد نیروی انسانی در ابتدای سرمایه گذاری ۸۷ نفر، تعداد نیروی انسانی موجود ۵۰۷ نفر، بودجه نیروی انسانی در سال جاری ۹۸۰ نفر و بودجه نیروی انسانی در سال آینده ۲ هزار نفر است.

وی بیان کرد: مساحت کل زمین ۲۵۱ هکتار است که ظرفیت فعلی تولید ۳۰ هزار دستگاه در سال و ظرفیت نهایی تولید ۶۰ هزار دستگاه در سال است.

فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی؛ ۱۷ خردادماه در حاشیه بازدید وزیر صمت از شرکت خودروسازی بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این شرکت از زمان شروع به کار تاکنون حدود ۵۰۰۰ خودرو تولید کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مقصودی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۰۰ نفر از افراد جویایی کار در این شرکت مشغول به کار شده اند و برای ۶۰۰۰ نفر برنامه ریزی شده است که براساس زمان بندی و راه اندازی خط تولید جدید نیرو جذب خواهند کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: امروز خط جدید افتتاح و طرح توسعه آن در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید استاندار لرستان، معاون استاندار لرستان، فرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند.

وزیر صمت در سفر یک روزه خود به بروجرد از چند کارخانه این شهرستان بازدید و چند طرح صنعتی را افتتاح خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.