بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴

◄ برگ سبز از آن خودروهای برقی چین

خودروساز چینی جان گرفت

برگ سبز از آن خودروهای برقی چین
تین نیوز |

فروش خودروهای الکتریکی و خودروهای هیبریدی در چین در ماه اگوست افزایش یافت و برای دومین ماه متوالی از تحویل متزلزل خودروهای بنزینی معمولی پیشی گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس داده های اولیه انجمن خودروهای مسافری چین، فروش خودروهای پلاگین هیبریدی و برقی ۴۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به بیش از یک میلیون دستگاه رسید. در همین حال، مجموع محموله های خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافته و به ۱.۹ میلیون دستگاه رسیده است. انتظار می رود فروش خودروهای برقی و هیبریدی ۵۳ درصد از کل فروش در ماه باشد.

بیزینس گزارش کرد که حرکت قوی در بخش خودروهای برقی برای دوره ای که معمولاً برای تولید و فروش خودرو کم است، پس از دوبرابر کردن یارانه ها برای تجارت خودروهای قدیمی در پایان ماه جولای رخ می دهد. خریدارانی که خودروهای برقی جدید یا خودروهای بنزینی واجد شرایط را خریداری می کنند می توانند تا ۲۰ هزار یوان دریافت کنند.

خودروساز چینی جان گرفت

شرکت چینی خودروهای برقی نیو، ضرر سه ماهه دوم را در افزایش فروش خودرو کاهش داد.

شرکت چینی خودروهای برقی نیو فروش بیشتر زیان سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴ را با ۱۶.۷ درصد کاهش به ۵.۰۵ میلیارد یوان رساند.

فروش وسایل نقلیه این شرکت برای دوره منتهی به ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ بیش از دو برابر شد و به ۱۵.۷ میلیارد یوان رسید. حاشیه فروش خودرو به ۱۲.۲ درصد در مقایسه با ۶.۲ درصد در دوره سال قبل بهبود یافت. درآمد سایر فروش ها به ۱.۸ میلیارد یوان رسید که ۱۱.۳ درصد نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۲۳ افزایش داشت.

نیو انتظار دارد بین ۶۱ هزار تا ۶۳ هزار خودرو در سه ماهه سوم تحویل دهد که نشان دهنده افزایش بین ۱۰ تا ۱۳.۷ درصدی نسبت به سه ماهه مشابه سال ۲۰۲۳ است.

بیزینس گزارش کرد که پیش بینی می شود که درآمد بین ۱۹.۱ میلیارد یوان تا ۱۹.۷ میلیارد یوان باشد که در مقایسه با دوره سال قبل بین ۰.۲ تا ۳.۲ درصد افزایش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.