بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

با شروع سفرهای تابستانی آمادگی مراکز معاینه فنی تهران برای سرویس دهی به خودروها

تین نیوز |  مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروها در تهران گفت : با توجه به در پیش بودن سفرهای تابستانی  مراکز معاینه فنی برای سرویس دهی به مراجعه کنندگان از آمادگی  کامل برخوردار است.
 سید علی رضوی با اشاره به صرف کم ترین زمان و هزینه ممکن برای معاینه فنی خودروها در این مراکز بیان کرد : با توجه به اختصاص سوبسید توسط شهرداری به این بخش مراجعه کنندگان با مبلغ 11 هزار تومان و با صرف زمان 15 دقیقه می توانند از 8 نوع تست سیستماتیک شامل ( بازدید از ترمزها و جلوبندی و کمک فنر و... ) بهره مند شوند .
    وی در رابطه با ظرفیت روزانه مراکز معاینه فنی خودرو در تهران افزود : حدوداً 9 هزار خودرو ظرفیت پذیرش در این  مراکز است اما به طور میانگین روزانه 1200  خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند و با توجه به بحث آلودگی هوا و ایمنی خودروها برای مسافرت ها ی برون شهری و طی مسیرهای درون شهری امید واریم تعداد مراجعین به این مراکز روزبه روز افزایش یابد .
    رضوی بیان داشت : پلیس راهنمایی و رانندگی  با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی برخورد می کند اما باید این برخوردها را جدی تر کند و از تردد خودروهای فاقد برگه معاینه فنی جلوگیری بعمل آید تا از ایجاد سوانح رانندگی و افزایش آلودگی هوا جلوگیری شود .
    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروها در زمینه مراجعه موتور سیکلت ها به مراکز معاینه فنی در تهران خاطر نشان کرد : با توجه به تردد حدود 3 میلیون موتورسیکلت در تهران تعداد مراجعه این وسایل به مراکز معاینه فنی در حد  صفر بوده و از ابتدای سال تا کنون تنها حدود 13 مورد موتورسیکلت برگه معاینه فنی دریافت کرده اند و از پلیس خواستار برخورد جدی تر با اینگونه وسایل نقلیه در سطح شهر هستیم .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.