بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

بخش نهایی پروژه خط دوم راه آهن اهواز-اندیمشک به بهره برداری رسید

پروژه خط دوم راه آهن اهواز-اندیمشک حدفاصل بامدژ به اهواز به طول ۴۰ کیلومتر با دستور سرپرست ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.

تین نیوز

پروژه خط دوم راه آهن اهواز-اندیمشک حدفاصل بامدژ به اهواز به طول ۴۰ کیلومتر با دستور سرپرست ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بخش نهایی پروژه خط دوم راه آهن اهواز-اندیمشک حدفاصل بامدژ به اهواز به طول ۴۰ کیلومتر امروز شنبه ۶ مردادماه، با دستور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره برداری رسید.

گفتنی است که هزینه زیرسازی و روسازی ۳ بلاک «بامدژ-خاور» به طول ۸.۵ کیلومتر، «خاور-نظامیه» به طول ۱۳.۸۵ کیلومتر و «نظامیه-اهواز» به طول ۱۷.۷۲ کیلومتر در این مسیر بالغ بر ۳۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

همچنین این مسیر دارای ۴ ایستکاه بامدژ، خاور، نظامیه و اهواز است.

با بهره برداری از این پروژه، افزایش ظرفیت حمل بار، افزایش ظرفیت حمل مسافر، افزایش سرعت سیر قطارها و افزایش ایمنی، صرفه جویی در مصرف سوخت و ایجاد ۸۰ نفر فرصت شغلی ممکن می شود.

پروژه احداث خط دوم راه آهن اهواز اندیمشک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بازنشسته راه آهن

    با سلام
    اصل قرارداد 240 میلیارد تومن بوده که در سال 93 بسته شده برای 140 کیلومتراز محل فروش سهام فولاد خوزستان توسط دولت در سال 1397 برابر گزارش های موجود روسازی 120 کیلومتر از 140 کیلومتر قرارداد اصلی تمام شده بود حالا بعد از 10 سال فقط 40 کیلومتر را با هزینه 3200 میلیارد تومان کار کرده اند آنهم بخشی دباره کاری بوده چون در سال 97 فقط 20 کیلومتر مانده بود تا روسازی تمام شود بعد هم می آیند و در بوق می کنند که ما کار کردیم نه برادر شما فقط به پیمانکار محترم که نمی خواهم اسم ببرم پول اضافه دادید چون زورش زیاد بوده که بگیره وگرنه شما کاری نکردید ،حالا سوال اینه آیا سیستم های سگنالینگ این سه ایستگاه را هم تمام کردید؟آیا سیستم های جنبی دیگر را که پیمانکار موظف به انجام بوده انجام دادید
    شما فکر می کنید با دسته کور ها طرفید از بس دروغ می گید خودتون هم داره باورتون میشه شاید یک چیزی هستید ول کنید این آخر عمر دولتتون ما را با این دروغ هاتون
    شما نمیدونید که سوابق این پروژه ها در راه آهن و سیستم های اداری راه آهن موجود است و امکان دروغ گفتن به این بزرگی وجود نداره
    بگم بازم یا کافیه؟؟!!

    • داوود

      خودت داری میگی روسازی. بقیه اش چی جناب نابغه؟ مجانی ساخته شده؟