بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

بررسی مشکلات بازارچه‌های مرزی هیرمند توسط کارشناسان سیستان و بلوچستان

تین نیوز | فرماندار هیرمند گفت: با هدف بررسی مشکلات بازارچه‌های مرزی، یک تیم کارشناسی متشکل از ادارات و سازمان‌های مربوطه از بازارچه‌های مرزی هیرمند بازدید کردند.

 محمدعلی پیری صبح امروز در بازدید از بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با هدف کارشناسی مسائل و مشکلات بازارچه‌های مرزی هیرمند، و ارائه راهکارهای کارشناسی در زمینه رونق بازارچه‌ها و ارتقای سطح تجارت با کشور افغانستان، تیم کارشناسی متشکل از دستگاه‌های مختلف استان در راستای اجرای دستور استاندار از بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان بازدید کردند.
 
فرماندار هیرمند افزود: این تیم کارشناسی متشکل از بازارچه‌های مرزی، استانداری، مرزبانی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، مخابرات و گمرک از بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان بازدید و از نزدیک مشکلات این بازارچه‌ها را بررسی کردند.
 
این مسئول ادامه داد: در شهرستان هیرمند دو بازارچه مرزی میلک و گمشاد و یک پایانه مرزی فعال وجود دارد که تعدادی از مردم روستاهای مرزنشین منطقه در این بازارچه‌ها مشغول به کار هستند.
 
پیری گفت: رونق بازارچه‌های مرزی شهرستان هیرمند می‌تواند گامی موثر در بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان هیرمند و نیمروز افغانستان باشد، که این مزیت رقابت بین دو منطقه فوق را در پی داشته و باعث رونق تجارت در منطقه خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.