بازدید سایت : ۴۷۷۱۴

تردد در جاده‌ های زنجان ۲۰ درصد افزایش یافت

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ترد در ۲۱ روز شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

تردد در جاده‌ های زنجان ۲۰ درصد افزایش یافت
تین نیوز

 رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ترد در ۲۱ روز شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد محمدی افزود: طی ۲۱ روز ابتدایی شهریور امسال تردد ۲ میلیون و۵۰۸ هزار و ۱۵۹ خودرو در جاده های این استان ثبت شد.

وی اضافه کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۹۴ هزار و ۷۳۳خودرو بود که افزایش نشان می دهد.

به گفته این مسوول، آزاد راه های زنجان- تبریز، زنجان - قزوین و جاده قدیم زنجان- طارم بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: طبق پیش بینی های انجام شده با توجه به تعطیلات آخر هفته و مصادف با روزهای پایانی ماه صفر پیک تردد در محورهای مواصلاتی استان روند افزایشی داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطر نشان کرد: بنابر این توصیه می شود خانواده ها مدیریت سفر را لحاظ کنند و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا در رانندگی با شتاب و خستگی مشکلی ایجاد نشود.

 براساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال و این مسیرها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.