بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

زنجان رتبه سوم کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را در کشور کسب کرد

زنجان با کاهش ۱۶ درصدی تعداد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی، رتبه سوم کشوری کاهش تصادفات برون شهری و روستایی در سال ۱۴۰۲ را کسب کرد.

زنجان رتبه سوم کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را در کشور کسب کرد
تین نیوز

 رییس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: زنجان با کاهش ۱۶ درصدی تعداد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی، رتبه سوم کشوری کاهش تصادفات برون شهری و روستایی در سال ۱۴۰۲ را کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اعظم محمدی، رییس اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل گفت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی واحد ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای، استان زنجان با کاهش ۱۶ درصدی، طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ رتبه سوم کشوری در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در راه های برون شهری و روستایی را کسب کرده است.

محمدی در مورد ادامه تلاش برای حفظ این جایگاه ملی افزود: در این راستا اقدامات فرهنگی، پیشگیرانه و کنترلی نظیر آموزش و ارتقا ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده ای، نصب شبرنگ و کنترل ناوگان عمومی، ایمن سازی فیزیکی نظیر آشکارسازی نقاط حادثه خیز، نصب و بازسازی تابلوهای علایم رانندگی، بروز رسانی خط کشی ها و حفاظ های کناری و میانی جاده ها، در اولویت قرار دارد.

وی با ابراز امیدواری از ادامه و گسترش این اقدامات، گفت: امیدواریم آمار تصادفات در استان کاهش بیشتری یافته و مسافران با آسایش خاطر سفرهای خود را انجام دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.