بازدید سایت : ۲۶۳۰۶

پرواز اولین گروه از زائرین اربعین حسینی از فرودگاه شهدای زنجان

مدیر فرودگاه شهدای زنجان از اعزام اولین گروه از زائرین اربعین حسینی به مقصد نجف اشرف از این فرودگاه خبر داد.

پرواز اولین گروه از زائرین اربعین حسینی از فرودگاه شهدای زنجان
تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای زنجان از اعزام اولین گروه از زائرین اربعین حسینی به مقصد نجف اشرف از این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمد جواد یگانه در زنجان اظهار کرد: ۱۲۵ مسافر نخستین گروه از زائرین اربعین با در ساعت ۱۴ و ۰۲ دقیقه روز ۳۱ مرداد عازم نجف اشرف شدند.

یگانه با اشاره به اینکه امروز ۶۴ مسافر از نجف وارد این فرودگاه شدند، اضافه کرد: عملیات اعزام زائرین حسینی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و با هواپیمای ایرباس ۳۲۹ انجام می گردد.

وی با بیان اینکه پرواز بعدی نجف زنجان نجف نیز ۴ شهریور است، گفت: با توافق های انجام شده در این روز زائران در ساعت ۱۲:۴۰ فرودگاه زنجان را به سمت نجف ترک خواهند کرد.

یگانه افزود: آمادگی لازم برای برقراری هر نوع پرواز از فرودگاه زنجان وجود دارد و با توجه به پیش بینی سفر هوایی، اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد. فرودگاه زنجان به لحاظ زیرساختی، مشکلی در برقراری هر نوع پرواز ندارد و پرواز از زنجان به مقاصد مختلف در طول هفته و شبانه روز امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه زائران از طریق سایت https://B2n.ir/d78312 اقدام به پیش ثبت نام و رزرو بلیط کنند، اضافه کرد: زائران در صورت مفقود شدن گذرنامه جهت اخذ برگ عبور به کنسولگری ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۲۸ بدون نیاز به سیم کارت ایرانی و یا عراقی اقدام کنند.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: آمادگی لازم برای برقراری هر نوع پرواز از فرودگاه زنجان وجود دارد و با توجه به پیش بینی سفر هوایی، اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: فرودگاه زنجان به لحاظ زیرساختی، مشکلی در برقراری هر نوع پرواز ندارد و پرواز از زنجان به مقاصد مختلف در طول هفته و شبانه روز امکانپذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.