بازدید سایت : ۲۳۱۲۸

آسفالت جاده زنجان به طارم نونوار شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم از اتمام عملیات روکش آسفالت محور زنجان به طارم حدفاصل گردنه خانچایی تا گردنه بادامستان خبر داد.

آسفالت جاده زنجان به طارم نونوار شد
تین نیوز

حمیدرضا نجفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم با اعلام اینکه روکش آسفالت محور زنجان _طارم حدفاصل گردنه خانچایی تا گردنه بادامستان به اتمام رسیده است، افزود: طول این محور که ۱۰.۵ کیلومتر است مورد بهره برداری مردم شهرستان طارم و سایر کاربران جاده ای قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم با اشاره به اینکه، رشد روستایی به مثابه راهبردی با اهمیت برای تامین نیازهای اساسی و توزیع بهینه منافع ناشی از توسعه ملی است، اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت محور زنجان_طارم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی انجام شده است.

نجفی در ادامه عنوان کرد: خط کشی و نصب علایم راهنمایی رانندگی در راستای افزایش ایمنی در این محور از دیگر برنامه های در دست اجراست که به زودی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: توجه ویژه به روستاها و برنامه ریزی برای توسعه و نگهداری راه های روستایی، موجب ماندگاری جمعیت مولد به ویژه جوانان و نوجوانان در این مناطق شده و جامعه را از پیامدهای مهاجرت، حاشیه نشینی، مشاغل کاذب، فقر و آسیب های اجتماعی می رهاند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.