بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

اولین نشست تخصصی فعال سازی بندرچابهار برگزار شد

اولین نشست تخصصی فعال سازی بندرچابهار برگزار شد
تین نیوز

اولین نشست کارگروه تخصصی فعال سازی بندر چابهار با حضور معاون محترم امور بندری و مناطق ویژه سازمان، مدیران کل حوزه معاونت امور بندری و جمعی از مدیران و مسئولین وزارت راه و شهرسازی، ‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،گمرک جمهوری اسلامی، ‌سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار و سایر نهادهای ذیربط و همچنین نمایندگان انجمن های صنفی از جمله انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران و شرکت های خصوصی از جمله شرکت کشتیرانی ج.ا.ا.، شرکت آریابنادر ایرانیان و شرکت کشتیرانی والفجر و ... ‌در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار گردید.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، در این نشست معاون امور بندری و مناطق ویژه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص اهمیت بندر چابهار و مشکلات موجود و راهکارهای پیشنهادی رفع موانع پرداختند.

 

در نهایت مقرر گردید هر یک از سازمان های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی ضمن احصای موارد مربوط به حوزه خود نسبت به تهیه و تدوین مستنداتی در قالب گزارش عملیاتی در زمینه مشکلات موجود،‌راهکارهای پیشنهادی برای برون رفت از مشکلات موجود و تهیه نقشه راه عملیاتی اقدام نمایند. همچنین مقرر گردید اعضا پیشنهادهای مستند خود را در نشست بعدی کارگروه ارائه نمایند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.