◄ آینده نظام حمل و نقل متعلق به کدام شرکتهاست؟
یک روزنامهنگار حوزه حمل و نقل معتقد است شیوع ویروس کرونا، مجزا از تبعات منفی خود باعث شده تا نظام حمل و نقل به یک مهندسی جدید در فرآیندهای مدیریتی خود بیندیشد.
![آینده نظام حمل و نقل متعلق به کدام شرکتهاست؟](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/vqfzXz7AeIUy/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLIuZzOFB317r/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C+%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C%D9%86%D8%B1%DB%8C.jpg)
یک روزنامهنگار حوزه حمل و نقل معتقد است شیوع ویروس کرونا، مجزا از تبعات منفی خود باعث شده تا نظام حمل و نقل به یک مهندسی جدید در فرآیندهای مدیریتی خود بیندیشد.
به گزارش تین نیوز، کامران نرجه اظهار کرد: کشور ما نیاز دارد از تکنولوژیهای جدید و فناوری الکترونیک در مدیریت نظام حمل و نقل به ویژه حمل و نقل شهری، بیشتر بهرهگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه «نقش شرکتهای دانش بنیان و انجمنهای غیردولتی در این رویکرد جدید بسیار اهمیت دارد»، اظهار کرد: باید از متد سنتی که قابلیت اتکای کمتر نسبت به شیوههای مدرن در دوره بحران دارند، فاصله گرفت.
این روزنامهنگار حوزه حمل و نقل ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم، ایران با انبوهی از بحرانهای طبیعی و غیرطبیعی روبهرو است که هر کدام، خطری بالقوه برای نظام حمل و نقل فعلی محسوب میشوند.
به گزارش تین نیوز، نرجه افزود: البته شک ندارم، تغییر الگوی مدیریت نظام حمل و نقل نیازمند سرمایهگذاری و حمایتهای تقنینی دولت و مجلس است، اما دل بستن به حرکت لاک پشتی دولتمردان در این رفورم مدیریتی، چیزی جز اتلاف وقت نیست.
وی تاکید کرد: آینده نظام حمل و نقل از آنِ شرکتهایی است که بدون اتکا به وعدههای انجام نشدنی دولت، روی پای خود ایستاده و برای تغییر رویههای سنتی به شیوههای مدرن، سرمایهگذاری میکند.