بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

امسال بیش از ۱۲۰۰۰گواهینامه دریانوردی صادر شد

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از صدور بالغ‌بر۱۲هزار فقره گواهینامه دریانوردی طی ۱۰ ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

امسال بیش از ۱۲۰۰۰گواهینامه دریانوردی صادر شد
تین نیوز

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از صدور بالغ‌بر۱۲هزار فقره گواهینامه دریانوردی طی ۱۰ ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، مهدی نو فرستی دراین‌باره اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا ابتدای بهمن‌ماه جاری، بیش از ۲هزار و ۴۱۳ نفر آزمون دریانوردی در این استان برگزارشده است که رکورد بیشترین آزمون‌ها در مردادماه به ثبت رسیده است.

وی ارزیابی و احراز شایستگی دریانوردان را یکی از فعالیت‌های اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی دانست و اظهار داشت: آزمون‌های مختلف شایستگی اعم از فرماندهی، افسری و ملوانی شناورهای چوبی و فلزی به‌صورت ماهانه با نظارت اداره استانداردها و گواهینامه‌های دریانوردی در سطح استان برگزار می‌شود.

نو فرستی خاطرنشان کرد: این مجموعه باهدف تسهیل فرآیندهای آموزشی، برگزاری آزمون و صدور اسناد دریانوردان به‌صورت مستمر اقدام به بازنگری و بهبود فرآیندهای اجرایی خود می‌نماید.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری، ۱۲ هزار و ۲۴۶  فقره گواهینامه دریانوردی صادرشده است که ۶هزار و ۹۳۵ فقره گواهینامه اصلی و ۵ هزار و ۳۱۱ فقره مربوط به گواهینامه‌های جانبی بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین تعداد گواهینامه‌های دریانوردی طی سال جاری در ماه مهر ثبت‌شده است.

این مقام مسئول همچنین از صدور چهار هزار و ۸۳۵ فقره شناسنامه دریانوردی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: بیشترین تعداد این اسناد دریانوردی مربوط به ماه مهر است.

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.