بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

تامین سوخت 117 پرواز در سال گذشته

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان گفت: این شرکت در سال گذشته سوخت 117 پرواز را تامین کرده است.

تامین سوخت 117 پرواز در سال گذشته
تین نیوز

محمد علیاری مدیر روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان، اظهار کرد: این شرکت سال گذشته در مجموع 463 هزار و 331 لیتر برای 117 پرواز فروش سوخت داشته است و 104 هزار و 643 لیتر سوخت به صورت نقدی به شرکت هواپیمایی ایران ایرتور فروخته است. همچنین 322 هزار و 70 لیتر سوخت به صورت اعتباری به شرکت ماهان فروخته شده است.

به گزارش تین نیوز، این مسئول ادامه داد: در سال گذشته 42 میلیون و 600 هزار لیتر نفت گاز در بخش صنعت، 60 میلیون لیتر در بخش کشاورزی، 288 میلیون و 450 هزار لیتر در بخش حمل و نقل و 69 میلیون و 700 هزار لیتر در بخش نیروگاهی مصرف شده است.

وی افزود: 26 هزار و 318 لیتر سوخت نیز به صورت اعتباری به هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر بخش ها فروخته شده است.

علیاری تصریح کرد: در سال گذشته یک هزار و 530 مورد بازرسی شبانه روزی از مجاری عرضه سوخت انجام شده است و در این راستا 840 مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده سهمیه گیر انجام شده است. همچنین 96 مورد گشت مشترک انجام شده و طی 19 جلسه به تخلفات مجاری عرضه و پیمانکاران با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و ناجا رسیدگی شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، خاطرنشان کرد: 23 مورد پرونده تخلف عرضه سوخت به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است و 36 مورد اخطار کتبی سال گذشته به مجاری عرضه و فروشندگان روستایی سوخت داده شده است. همچنین 74 کارت هوشمند سوخت از کارگران جایگاه ها کشف و ضبط شده است که  در مجموع 3 میلیارد و 330 میلیون ریال جرائم در کمیته تخلفات تعیین شده است.

وی تصریح کرد: 21 مورد سهمیه تخصیصی مصرف کنندگان عمده نیمه فعال و کم کار تعدیل شده است و 93 مورد نیز از فروشندگی های شهری و روستایی سوخت در استان زنجان بازدید شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.