◄ وعده برگزاری نشست انجمنهای صنفی تانکرداران؛ همین هفته
ه دنبال اعتراض صنفی جمعی از مالکان و رانندگان تانکرهای حمل سوخت در منطقه اصفهان که موجب حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی در منطقه و گفتوگو با اعتراض کنندگان شد، این هفته جلسهای با حضور کلیه انجمنهای صنفی تانکرداران کشور در تهران برگزار خواهد شد.
به دنبال اعتراض صنفی جمعی از مالکان و رانندگان تانکرهای حمل سوخت در منطقه اصفهان که موجب حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در منطقه و گفتوگو با اعتراضکنندگان شد، این هفته جلسهای با حضور کلیه انجمنهای صنفی تانکرداران کشور در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش تیننیوز، بر اساس خبرهایی که در گروههای مرتبط با فعالان بخش حمل سوخت منتشر شده است، در جلسهای که پس از این اعتراض با حضور انجمن صنفی تانکرداران اصفهان و مدیرعامل شرکت ملی پخش برگزار شد، نظر تانکرداران در خصوص برند که همان کنار گذاشتن بخش حملونقل از این طرح و ادامه فعالیت نفتکشداران با روال فعلی و محوریت و مسئولیت خود شرکت ملی پخش کما فی سابق بود، مطرح شد.
بر اساس این خبر در این نشست همچنین در خصوص نصب سپهتن بر روی تانکرهای حمل سوخت نیز عنوان شد: مواردی که مرتبط با وزارت نفت است (پرداخت ۷۵% هزینه دستگاه، برچیده شدن ساعت با توجه به نیاز فعالیت شبانه روزی نفتکش ها و برچیده شدن دوربین داخل کابین ) پیگیری و مصوب شود تا زمان حصول نتیجه هیچگونه اعمال قانونی توسط پلیس راه انجام نپذیرد.
همچنین مقرر شد شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی پیگیر مصوبه اعمال افزایش کرایه در سازمان برنامه و بودجه باشد و طی ۱۰ روز نتیجه از طریق مدیر منطقه اطلاع رسانی شود.
به گزارش تیننیوز، چهارشنبه گذشته رانندگان و مالکان تانکرهای حمل سوخت در منطقه اصفهان در اعتراض به برخی مشکلات صنفی خود دست از کار کشیدند که این کار موجب حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در منطقه برای گفتوگو با این افراد شد.
همچنین این اقدام تانکرداران موجب ایجاد صفهای طولانی در پمپ بنزینهای اصفهان شد که بر اساس خبرهایی که در شبکههای اجتماعی از قول حسین صادقیان، مدیر عامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی اصفهان منتشر شد، وی در این زمینه گفت: اعتصاب روز گذشته ( 19 دی) کامیون داران سوخت موجب شایعاتی در خصوص کمبود بنزین شد و به این دلیل شب گذشته شاهد صفهای طولانی پمپ بنزین ها در اصفهان بودیم.
بیش از چند ماه است که کرایه حمل سوخت نفتکشها توسط شرکت نفت پرداخت نمیشود و با توجه به طولانی شدن عدم پرداخت صورتحسابها احتمال به اعتصاب آمدن نفتکشهای دیگر مناطق هم قوت میگیرد دلیلی ندارد که وزارت نفت که فراورده ها را نقد به جایگاه ها میفروشد و زودتر از مصرف سوخت پول خود را گرفته حقوق کارکنان خود را با تاخیر پرداخت میکند و حدودا ۴ماه است که کرایه نفتکشها پرداخت نشده و روزانه ده ها نفر پیمانکار و راننده نفتکش درب ادارات پخش استانها تجمع میکنند و برای هزینه های تانکرهایشان و امورات زندگی خود حقوق حقه خودشان را میخواهند چرا وزارت نفت بجای بموقع پرداخت کردن کرایه حمل بار خود این مبلغ هنگفت را سپرده گذاری در بانکهای خصوصی میکنند عواید این سپرده گذاری برای کدام دسته از مدیران نفتی کارگذاری میشود شرکت پالایش و پخش یا شرکت پخش فراورده های نفتی و یا وزارت نفت که مدیریت کل سیستم را توسط شخص وزیر نفت اعمال میکنند .بجای دنبال طرحهایی مثل برندینگ که توسط مدیران ارشد نفتی ثپت شده که پس بازنشستگی سیستم تهیه و توزیع فراورده های نفتی را با خود ببرند و با واردات انواع و اقسام فراورده های نفتی و روغن موتور و دیگر فراورده ها جایگاه های کشور را محل عرضه انواع سوختهای گرانقیمت خارجی کنند و عملا پالایشگاه ها را تعطیل و کشور را نفت خام فروش کنند و صدها هزار نفر کارگر و کارمند شرکتها را تعدیل کرده و دست نظام اسلامی را در روغن داغ بگذارند که مجبور باشند تمام نیاز کشور از خارج تهیه شود که هر وقت کشوری با ما مشکل پیدا کرد راحت سه سوته جلو واردات سوخت کشور را بگیرند و کشور را وارد بحران نمایند بحرانی که هیچ راهی در آن موقع برای حل آن نیست جز سازش با کشورطرف منافشه واین راحت ترین وکم هزینه ترین راه برای سرنگونی دولتها است که با نبود سوخت و تولید داخل با هجوم مردم و قفل شدن سیستم حمل و نقل و ناوگان مسافربری و خودروهای بدون سوخت خیلی راحت تسلیم دشمنان شوند طرح برندینگ طرحی وسیع و مطالعه شده و وارداتی است که خیلی ها را در کشور درگیر میکند نپرداختن کرایه نفتکشها و پول کارمزد جایگاه ها طرح هایی است که اینها را از اعتراَض و مخالفت با برندینگ خارج کنند