بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

زاکانی در مناظره: قمیت بنزین را به 1500 تومان کاهش می دهم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه ریزی در دولت خدمت گفت: قیمت بنزین از ۳ هزارتومان به هزار و پانصد تومان باز می گردد.

زاکانی در مناظره: قمیت بنزین را به 1500 تومان کاهش می دهم
تین نیوز

پنجمین  و آخرین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، از دقایقی قبل با حضور 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری و با موضوع «کارآمدسازی دولت»  آغاز شد. در این برنامه زاکانی وعده داد: قمیت بنزین را به 1500 تومان کاهش می دهد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی؛ نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای این برنامه گفت: مردم عزیز، میثاق من با شما قانون اساسی است. بسته های اقتصادی که مطرح کردم همه حق شماست و در قانون اساسی به آن اصرار ورزیده شده اما تاکنون بر زمین مانده است.

زاکانی تصریح کرد: دولت خدمت آماده است تا خدمات خود را براساس اجرایی کردن قانون اساسی در ابعاد مختلف ارائه کند.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: یک برنامه در دو سر فصل پیش بینی شده است، نخست در پیشرفت و آبادانی کشور و دوم در موضوع رفع نیازهای مردم و مردم سالاری دینی است.

وی گفت: نخستین گام بنده در دولت خدمت پرداخت یارانه طلایی است و یارانه انرژی را بین کل مردم تقسیم می کنم. به هر نفر 20 میلیون تومان یارانه خواهد رسید و بنزین از 3 هزار تومان به 1500 تومان باز می گردد و بعد از اینکه مردم نیاز خود  را در حوزه برق و گاز و بنزین تامین کردند به اعتبار طلا این را دریافت خواهند کرد و این اعتبار طلا را در هر زمانی به قیمت روز دریافت خواهند کرد.

زاکانی با اشاره به برنامه ریزی برای برچیده شدن بساط قاچاق بیان کرد: بساط قاچاق و ناترازی انرژی و بساط آسیب زدن به محیط زیست برچیده خواهد شد. عموم مردم ثروتمند خواهند شد و 95 درصد مردم سود خواهند کرد.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این مهمترین طرحی است که از روز اول قابل اجرا است. بسته دوم ناظر به مسکن است که هم در حوزه تامین مسکن و هم اجاره داری است. اگر مشوقی را در بافت فرسوده بدهیم مردم به سرعت خواهند ساخت و اگر این مشوق طوری طراحی شود که برای اجاره داری حرفه ای بیشتر بسازند یک امکان گسترده ای برای اجاره داری فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: بسته بعد ناظر به حوزه سلامت است. در حوزه سلامت هیچکس غیر از درد بیماری خودش نباید درد بی پولی بکشد و بسته جامعی پیشنهاد کردم تا متصدیان حوزه سلامت کشور از این بسته حمایت خواهند کرد و امکانی را ایجاد می کنند و مردم و اقشار خاصی از مردم از درمان رایگان بهره بگیرند. بسته بعدی تامین امنیت غذایی است که برای کشاورزی و دامداری است و در تامین غذایی کسی نباید گرسنه سر بر بالین بگذارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.