◄ تراورس، رکورد تولید روزانه تراورس را شکست
ثبت رکوردی جدید در تولید تراورس بتنی در اندیمشک در خلال پیشروی نصب خط دوم اندیمشک اهواز از سوی شرکت تراورس صورت گرفت.
به گزارش خبرنگار تیننیوز؛ خط دوم اندیمشک-اهواز که از خرداد 94 آغاز شد و تا مهر 95 به پیشرفت 90% رسیده است هماکنون در مرحله نصب خط از سوی شرکت تراورس بوده و در این بخش پیشرفت چشمگیری در آن دیده میشود. هم اکنون شرکت تراورس در مرحله نصب خط در بلاک میانآب-آهودشت محور جنوب به فعالیت میپردازد.
لازم به ذکر است با تلاش مدیریت و پرسنل کارخانه تولید تراورس بتنی اندیمشک، تولید روزانه در این کارخانه از مرز 2000 عدد در روز گذشت.
در همین خصوص مصطفی معینی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه راهآهن (تراورس) در پیامی از اقدامات کارکنان این کارخانه تشکر کرد.
در ادامه پیام تقدیر مدیرعامل شرکت در خصوص شکستن رکورد تولید در کارخانه اندیمشک میآید:
«لیس الانسان الا ما سعی
مدیریت و پرسنل محترم کارخانجات تولید تراورس بتنی اندیمشک
تلاش و همیت والای مدیریت و کارکنان آن کارخانه موجبات شکستن رکورد تولید روزانه و رسیدن به سقف تولید بالای 2 هزار عدد تراورس بتنی در روز گردید. زحمات و تلاشهای خستگیناپذیر و اثرگذار شما را ارج نهاده و وجود شما را مایه افتخار و مباهات شرکت و کشور عزیزمان میدانیم.
بیشک حیات، بالندگی و استقلال هر مجموعه مرهون کار، تلاش و مجاهدتهای ارزشمند پرسنل آن است و با وجود تلاشگران عزیزی همچون شما، ایران اسلامی برای همیشه سربلند و پیروز و در تمامی عرصهها باقی و برقرار خواهد ماند، بدینوسیله با عنایت به آیه شریفه «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» و به پاس این زحمات ارزنده از همگی شما عزیزان تقدیر و تشکر میشود. امید آنکه با حفظ و تداوم شرایط موجود، در راه اعتلای صنعت ریلی ایران اسلامی، بیش از پیش موفق و مؤید باشید.
مصطفی معینی
رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راهآهن (تراورس)»
شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راهآهن (تراورس) در راستای اصل 44 قانون اساسی کشور در اردیبهشت ماه سال 1389 به بخش خصوصی واگذار شد. فلسفه وجودی این شرکت کمک به توسعه و نگهداری راهآهن کشور است و در همین راستا وظائف اصلی شرکت تولید تراورس برای خطوط راهآهن، روسازی، بازسازی خطوط ریلی و نیز نگهداری از خطوط و ابنیه فنی موجود در شبکه راهآهن سراسر کشور است البته این شرکت در زمینه توسعه و نگهداری از شبکه ریلی بسنده نکرده و بر اساس سیاستهای این شرکت فعالیتها را در زمینههای عمرانی، راهسازی و شوسه گسترش داده است.
این مطالب صرفا جنبه تبلیغاتی دارند در صورتی که تولید کارخانجات با دو شیفته شدن هیچ تغییری نسبت به سال قبل نداشته و بدتر از همه حقوق کارگرها و کارمندها هم سه ماهه پرداخت نشده عیدی و سبد کالا هم که پیشکششون باشه