راه آهن توانمند یکی از عناصر ایران قدرتمند است
مدیرعامل راه آهن شعار جدید راه آهن را «راه آهن توانمند، ایران قدرتمند» اعلام کرد و اظهار داشت که به حول قوه الهی می خواهیم جایگاه راه آهن را به نقطه ای برسانیم که یک از عناصر و ارکان قدرت ایران اسلامی شود.
مدیرعامل راه آهن شعار جدید راه آهن را «راه آهن توانمند، ایران قدرتمند» اعلام کرد و اظهار داشت که به حول قوه الهی می خواهیم جایگاه راه آهن را به نقطه ای برسانیم که یک از عناصر و ارکان قدرت ایران اسلامی شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، نشست شورای مدیران ستاد و مناطق راه آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر سیدمیعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل ستاد و مناطق روز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.
الزام رسیدگی به جامعه معلولان از سوی مدیران راه آهن
صالحی در این نشست، رسیدن به راه آهن توانمند را یکی از عناصر ایران قدرتمند دانست و از تعیین شعار جدید راه آهن با عنوان «راه آهن توانمند، ایران قدرتمند» خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هدف از تعیین این شعار، روشن کردن چشم انداز راه آهن است، تاکید کرد: به حول قوه الهی می خواهیم جایگاه راه آهن را به نقطه ای برسانیم که یکی از عناصر و ارکان قدرت ایران اسلامی شود.
صالحی با اشاره به اقدامات و حمایت های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی گفت: رئیس جمهور محترم و همچنین وزیر محترم راه و شهرسازی، در دوسال گذشته از راه آهن و حوزه ریلی همواره حمایت ویژه کرده اند که جای تشکر و تقدیر فراوان دارد. ما نیز در شرکت راه آهن باید هم در گفتمان و هم در عمل حامی منافع مردم و راه آهن جمهوری اسلامی ایران باشیم تا در عمل به نقطه اعتلای شعارمان که راه آهن توانمند برای ایران قدرتمند است برسیم.
مدیرعامل راه آهن سپس به اهمیت موضوع ایمنی اشاره کرد و گفت: در مسأله ایمنی هم قبلا گفتم و تاکید کردم که هیچ اولویتی بالاتر از ایمنی نداریم و علاوه بر اصلاح رویه های دارای ریسک تبدیل شده به عرف که ایمنی را زیر سوال میبرد، با هرگونه سهل انگاری یا اقدامات مخاطره آمیز در این خصوص باید برخورد شود.
از جمله رویه های غلط به ارث رسیده از گذشته، مسأله شیر بسته بودن بخش قابل توجهی از واگن ها بود که با توجه به برنامه ریزی انجام شده، واگن های شیر بسته و فاقد ترمز اجازه سیر در شبکه ریلی کشور را نخواهند داشت. موضوع کفش ترمز را به صورت آزمایشی در قم اجرا کردیم و باید در سایر مناطق هم به صورت صد در صدی اجرایی شود تا ایمنی در سیر و حرکت قطارها به بالاترین نقطه اطمینان برسد.
صالحی تاکید کرد: درست است که افزایش ضریب ایمنی مستلزم افزایش هزینه است ولی ما هزینه های لازم برای ایمنی را انجام میدهیم و آن را نوعی سرمایه گذاری ارزشمند می دانیم.
صالحی بر ضرورت برنامه ای شدن تمامی قطارهای باری تاکید کرد و اظهار داشت: نظام بهره برداری در ۲۰ سال گذشته با نقطه مطلوب فاصله داشته است و می خواهیم این روند را ارتقاء دهیم. ما باید به سمت برنامه ای شدن قطارهای باری برویم آن هم به نحوی که یک قطار متشکل از واگن های فقط یک شرکت باشد و نه واگن های شرکت های مختلف که فاز اول اجرای آن آغاز شده است.
مدیرعامل راه آهن با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها و همچنین ضرورت ایجاد شفافیت و انضباط مالی در درآمدها و هزینه ها در دوره جدید راه آهن، در خصوص مطالبات راه آهن از شرکت ها گفت: بدهی شرکت های مالک واگن به راه آهن در واقع دست کردن در جیب پرسنل راه آهن و همچنین مالکان لکوموتیو است که بخش قابل توجهی از این مطالبات مربوط به مالکین لکوموتیو بوده و آنها بارها اعلام نموده اند که نمیخواهند لکوموتیو آنها به واگنهای شرکتهای بدحساب متصل شود و بار آنها را حمل نماید.
صالحی در بخش دیگری از نشست با اشاره به برخی مشکلات و موانع در خصوص نقش آفرینی راه آهن در جهش حمل و نقل ریلی کشور به موضوع اصلاح وضعیت معیشت پرسنل و همچنین لزوم اصلاح ساختار و ردیفهای سازمانی و تلاش های صورت گرفته در این زمینه پرداخت و تصریح کرد: یکی از مولفه های راه آهن توانمند، منابع انسانی دارای عزت و همچنین رضایتمند از جایگاه و وضعیت خود می باشد که قطعا موضوعی مهم و مورد توجه مدیران ارشد راه آهن است.
مدیر عامل راه آهن در پایان ضمن قدردانی از زحمات کم نظیر پرسنل راه آهن در حوزه های مختلف بیان نمود: به فضل خدا و تلاش همکاران زحمتکش و خدوم راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در ماه های آینده آثار این رویکرد یعنی توانمند و عزتمند شدن راه آهن برای ایران قدرتمند را خواهیم دید ان شاءالله...
گفتنی است؛ در این نشست، تعدادی از معاونان و مدیران ستادی و مناطق راه آهن به تشریح پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
آقای صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن:
با حرافی و نیات غیر صادقانه به پیش نخواهید رفت که فرسنگ ها به عقب پرتاب خواهید شد
رویکرد تان را صادقانه عوض کنید
هر چند می دانیم از شدت غرور و تبختری که دارید طبق معمول گوش نخواهید داد و خود را علاف پاچه خواران و متملقینتان خواهید کرد
ایشون الان حرف درست زده نه حرافی!!
آفتاب آمد دلیل آفتاب
خودتم میگی حرف زده عملی نداشته
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
#مدیر_حراف
#حرف_درمانی
رویکردش رو عوض کنه؟ فکر میکنی این آدم میتونه اصلا به خودش نقدی داشته باشه که بخواد رویکردش رو هم عوض کنه؟
شما چه انتظاری داری؟ فکر میکنی با بچه حزب اللهی های پاک و صادق زمان جنگ طرفی؟ گذشت اون دوران.
الان دوران کاسبان قرآن هست.
ول کن تو را به قران
کم اهل شو باش
همه این کامنت ها رو یک نفر علاف بیکاره نوشته در اسامی مختلف .... نفوذ منافقین رو جدی بگیرید
دیگه فیلمت سوخته
بای بای
به فکر یه منصب دیگه باش میعاد جان:)
پدر راه آهن رو یه تنه دراوردی تو
با اختلاف بی تدبیرترین مدیرعامل راه آهنی
راه آهن توانمند با عمل درست ساخته می شه نه با حرافی صرف آقای دکتر خان
تا الان که برای تحقق راه آهن توانمند به جز حرافی کاری نکردی
تخم مرغ بشکنید
اسپند دود کنید
آقای دکتر جان میعاد خان صالحی
یک وقت نچایه
با همین حرفها ، فعلا زمان تلف کن شما آق دکی
باسلام
اگه هنرکندان و طرفداران دکتر صالحی به ما ناسزا نمی گویند سوال ما اینست آقای صالحی نخبه عزیز تعریف شما از راه آهن توانمند چیست؟ امکان دارد پارامتر ها و مشخصات راه آهن توانمند را از دیدگاه خودتان برای ما تبیین بفرمائید وبرنامه های کوتاه مدت ومیان مدت وبلند مدت خود را هم ارائه دهید
شاخصها وتعریف شاخص های خود را برای یک راه آهن توانمند ارائه کنید که بعد ها بتوان شما را ارزیابی کرد
به نظر شما راه آهن با شعا کار می کند برادر
حداقل اگر شعار می دهید شعار خود را توضیح دهید ولو به غلط تا معیاری باشد برای ارزیابی عملکرد شما