بازدید سایت : ۳۵۴۱۵

خروج واگن قطار قزوین مشهد از ریل؛ هفت مصدوم داشت

حادثه خروج واگن قطار قزوین مشهد از ریل در محدوده در بلاک یاتری به ده نمک هفت مصدوم داشت.

خروج واگن قطار قزوین مشهد از ریل؛ هفت مصدوم داشت
تین نیوز

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: حادثه خروج واگن قطار قزوین مشهد از ریل در محدوده این استان هفت مصدوم داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پژمان قرائیان دوشنبه شب ( 15 مرداد ماه ) به خبرنگاران اعلام کرد: ️در پی اعلام حادثه خروج واگن قطار قزوین مشهد از ریل در محدوده سمنان، گروه های امدادی اورژانس ۱۱۵ این استان به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: بعد از اعلام حادثه قطار در بعدازظهر امروز سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه در روستای فروان ۱۰ کیلومتر بعد از ایستگاه یاتری به سمت ده نمک اعزام شد.
قراییان گفت: این حادثه هفت مصدوم داشت که به بیمارستان معتمدی منتقل شدند و پس از انجام اقدامات لازم ۶ نفر از آنان ترخیص شدند و یک نفر دیگر تحت نظر و با پایدار شدن شرایط جسمانی ترخیص می شود.
در پی خروج واگن قطار مسافری قزوین - مشهد در بلاک یاتری به ده نمک و ایجاد نقص در سیستم چرخ و محور به سرعت عوامل امدادی و ماموران فنی به محل اعزام شدند و رفع نقص حدود سه ساعت به طول انجامید.

در پی وقوع نقص فنی برای قطار مسافربری قزوین - مشهد در ایستگاه یاتری به سمت ده نمک، استاندار سمنان در محل سانحه حضور یافت و بر روند خدمات رسانی و انتقال مسافران نظارت کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.