بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ساخت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

بار دیگر دولت تروریست امریکا، سربازی فداکار، سرداری پارسا و مجاهدی مؤمن را در جنایتی ناجوانمردانه به فیض عظمای شهادت رساند.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ساخت به مناسبت شهادت سردار  سلیمانی
تین نیوز

بار دیگر دولت تروریست امریکا، سربازی فداکار، سرداری پارسا و مجاهدی مؤمن را در جنایتی ناجوانمردانه به فیض عظمای شهادت رساند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی را صادر کرد.

خیراله خادمی در این پیام آورده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

بار دیگر دولت تروریست امریکا، سربازی فداکار، سرداری پارسا و مجاهدی مؤمن را در جنایتی ناجوانمردانه به فیض عظمای شهادت رساند.  

سردار حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی بی بدیل در راه خدمتگزاری به هموطنان، مجاهدی نستوه در دوران دفاع مقدس و مبارزی خستگی ناپذیر در برابر تروریسم در بلاد اسلامی بود.

مجاهدت و خدمت گزاری برایش حد و مرزی نداشت. گاهی در قامت فرمانده لشکر در دوران دفاع مقدس در غرب کشور، گاهی در لباس رزم علیه اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور، گاهی در کنار امدادگران سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور. اما آنچه او را به چهره ای محبوب در بین همه آحاد مردم نمود، ظلم ستیزی او و مبارزه دائمی با تروریسم بین المللی و ایادیش در سوریه، عراق و لبنان بود. امروز آرامش حاکم بر منطقه مدیون مبارزات سردار سلیمانی است. او سردار مبارزه با داعش در شمال عراق و سرزمین شام بود و نام پر آوازه اش لرزه بر اندام داعشیان و سردمدارانشان می انداخت. از این رو تروریسم بین المللی به سردمداری امریکا و صهیونیسم او را سدی عظیم در برابر تحقق اهداف پلیدانه خود در منطقه می دانستند و در اقدامی تروریستی و ناجوانمردانه سردار عشق به ولایت و اسلام را به همراه جمعی از همرزمانش به شهادت رساندند.

اینجانب شهادت اسوه مجسم صبر و اخلاص و مجاهدت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، همرزمان و خانواده معززش و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.

خیراله خادمی

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور"

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.