بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ فرودگاه بیرجند آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی، پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی و ایجاد بیس یکی از ایرلاین ها در فرودگاه بیرجند را از جمله پروژه های مهم این اداره کل در سال ۹۸ خواند.

فرودگاه بیرجند آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی، پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی و ایجاد بیس یکی از ایرلاین ها در فرودگاه بیرجند را از جمله پروژه های مهم این اداره کل در سال ۹۸ خواند.

به گزارش ین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، هادی سلامی در مورد برنامه‎های پیش‎بینی شده برای سال 98 در فرودگاه بیرجند گفت: پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی، پیگیری برای برگزاری مانور کامل طرح اضطرای و مانورهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ایجاد بیس یکی از ایرلاین‎ها در فرودگاه بیرجند و یا کمک به ایجاد یک شرکت هواپیمایی منطقه‎ای، گسترش فعالیت تجاری در سایت قدیم، پیگیری خرید و نصب تجهیزات ساختمان پاویون(ایکس ری و گیت وی و...)، پیگیری جهت جابجایی سایت RCAG، پیگیری جهت برگزاری دوره‎های آموزشی تخصصی و عمومی(ایمنی SMS، ادارات کنترل ترافیک هوایی، الکترونیک هواپیمایی، آتشنشانی و هدایت زمینی، IT و واحد مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی) و پیگیری نصب DME جدید در سایت تقی قنبر از مهمترین برنامه‎های ما برای سال جدید است.

وی همچنین پیگیری احداث ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز، پیگیری نصب سیستم روشنایی باند و جذب اعتبارات بهسازی و عمرانی و سرمایه‎ای مصوب شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران را از برنامه‎های آتی برای سال 98 در فرودگاه طبس عنوان کرد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی در مورد اقدامات انجام شده در فرودگاه بیرجند برای استقبال از نوروز گفت: برگزاری جلسه کمیته تسهیلات و خدمات نوروزی، چیدن سفره هفت‎سین، رنگ‎آمیزی جداول، زیباسازی و گلکاری محاوط بخشی از این اقدامات است.

وی همچنین برگزاری جلسه کمیته تسهیلات مسافر، پذیرایی با گل و شیرینی در اولین روز سال جدید، آذین‎بندی سردر فرودگاه و نصب بنر و سفره هفت‎سین در سالن مسافر را بخشی از برنامه‎های نوروزی فرودگاه طبس عنوان کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.