ظرفیت تبلیغاتی فرودگاهها ساماندهی میشود
در جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه های همکاری برای استفاده از فضاهای موجود در فرودگاه های کشور برای تبلیغات و اطلاع رسانی بررسی شد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران به نقل از کن نیوز؛ رسول پوست فروشان، مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها در این باره گفت: محیط های فرودگاهی دارای ظرفیت های مناسبی برای عرضه و نمایش کالا و خدمات داخلی هستند و شرکت های خدماتی و بازرگانی می توانند از ظرفیت های موجود استفاده کنند.
وی ضمن استقبال از افزایش تعامل و همکاری های مشترک شرکت فرودگاه ها و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود وضعیت فضاهای تبلیغاتی گفت: برای تسهیل استفاده شرکت ها از فضاهای تبلیغاتی فرودگاه ها در نشستی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارتخانه بحث و تبادل نظر در این زمینه انجام شد و ما آماده دریافت نظرهای کارشناسی و تخصصی تبلیغاتی، اجرای کامل قوانین و ضوابط مربوط و ایجاد و گسترش ارتباطات لازم دراین حوزه هستیم.
گفتنی است؛ نزدیک به 60 فرودگاه مسافری و باری فعال هستند که بیشتر آنها دارای ظرفیت ها و جذابیتهای تبلیغاتی برای صاحبان صنایع، بهره برداران و شرکتهای تبلیغاتی است.