بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ پیشرفت 60 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جانبی فرودگاه سقز

مدیر فرودگاه سنندج با اشاره به پیشرفت 60 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز از برنامه ریزی برای افتتاح این فرودگاه در تابستان سال آتی خبر داد.

پیشرفت 60 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جانبی فرودگاه سقز
تین نیوز

مدیر فرودگاه سنندج با اشاره به پیشرفت 60 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز از برنامه ریزی برای افتتاح این فرودگاه در تابستان سال آتی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، امیرعباس نظری زاده با اعلام این خبر گفت: احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد وعملیات توسعه سطوح پروازی نسبت به کل فرودگاه 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم فرودگاه سقز در تابستان سال 99 افتتاح شود.

نظری زاده عنوان کرد: تعامل سازنده و مطلوبی بین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، استانداری کردستان و پیمانکاران در جریان است. از جمله جمع آوری دکل های برق فشار قوی در ابتدای باند با توجه به موقعیت آنها و نیز جابه جایی جاده سقز – مریوان از تعهدات استانداری است و در بحث مشکلات مالی و کمبود اعتبار نیز با تخصیص اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان به پروژه فرودگاه سقز توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مشکلات مالی این پروژه برطرف می شود.

مدیر فرودگاه سنندج گفت: تاکنون 178 هکتار زمین فرودگاه سقز تملک شده که واگذاری نه هکتار دیگر جزء تعهدات استانداری کردستان است.

وی افزود: اخیرا مبلغ 60 میلیارد ریال نیز برای محوطه سازی فرودگاه سقز اختصاص یافته که در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    این که قبلا هم اعلام شده بود. یعنی ۶ ماه است کاری نشده؟ به زودی هم جبهه کاری تمام میشود. بعید است تا اواخر سال بعد هم افتتاح شود.