بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

بررسی طرح تقرب باند جدید فرودگاه شهدای زاهدان

تاکید بر اهمیت پروژه باند جدید فرودگاهطرح تقرب باند جدید فرودگاه زاهدان با حضور معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بررسی شد.

بررسی طرح تقرب باند جدید فرودگاه شهدای زاهدان
تین نیوز

تاکید بر اهمیت پروژه باند جدید فرودگاه طرح تقرب باند جدید فرودگاه زاهدان با حضور معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود نیکبخت در سفر به استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت بررسی نحوه راه‌اندازی و به کارگیری باند جدید فرودگاه زاهدان گفت: در این سفر ضمن بازدید از محل، موضوع طرح‌های تقرب باند جدید مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که طرح‌ها برای وارسی پروازی ارسال شود.

معاون عملیات هوانوردی در ادامه بیان کرد: هماهنگی لازم در خصوص وارسی پروازی طرح‌ها و مسیرهای پروازی فرودگاه زاهدان در حال انجام و وارسی دستگاه کمک ناوبری فرودگاه سراوان نیز به پایان رسیده است.

تاکید بر تسریع در اتمام پروژه باند جدید فرودگاه

همچنین مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژه‌های فرودگاه زاهدان عنوان کرد: بهره‌برداری باند فرودگاه شهدای زاهدان از اولویت‌های شرکت است.

وی بر تسریع در اتمام پروژه دیوار حفاظتی جدید ضلع شرقی و شمال شرقی فرودگاه نیز که به پیشرفت ۹۰ درصدی تاکید کرد و گفت: پیمانکاران پروژه‌های فرودگاه زاهدان باید تمام تلاش خود را برای اتمام طرح‌ها تا پایان خرداد به کار بگیرند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، باند فرودگاه زاهدان به طول ۴۲۵۰ و عرض ۶۰ متر حدود پنج  سال پیش افتتاح شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.