◄ به بهانه سی و یکمین سالگرد تولد شرکت فرودگاه ها
مدیریت ارشد شرکت می بایست به طور جدی نگران دوره افول این شرکت در عنفوان جوانی بوده و در پی راهبردهای متفاوتی برای بقای قدرتمند در عرصه داخلی و منطقه ای باشد.
امروز که شرکت فرودگاه ها، پا به دهه چهارم عمر خود گذارده، صنعت هوانوردی و فرودگاهی با روزها و سال های اول تولد این شرکت بسیار متفاوت است.
چالش های جدید، عدم قطعیت، رقابت های منطقه ای، انتظارات مشتریان و ذینفعان، وفاداری و انگیزش کارمندان، اقتصاد هوانوردی، مدل های جدید کسب و کار شرکای تجاری در کنار الزامات و استانداردهای سخت گیرانه تر ملی و بین المللی، هر یک می تواند علاوه بر فرصتی برای رشد و ارتقا، تهدیدی برای بقا باشد.
بیشتر بخوانید:
اما به نظر می رسد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران امروز بیشتر از هر زمان دیگری با توجه به شرایط داخلی و بین المللی حاکم بر صنعت از یک طرف و محیط داخلی شرکت از طرف دیگر، می بایست تمرکز خود را بر بهره گیری مناسب از منابع انسانی متخصص، توجه به متنوع سازی درآمدها، ارتقای عملکرد پرسنل بر اساس شاخص های تخصصی، رضایتمندی مشتریان، ذینفعان و شرکای تجاری را در دستور کار قرار دهد.
مدیریت ارشد شرکت می بایست به طور جدی نگران دوره افول این شرکت در عنفوان جوانی بوده و در پی راهبردهای متفاوتی برای بقای قدرتمند در عرصه داخلی و منطقه ای باشد. کارکنان و پرسنل نیز به دور از حاشیه ها به دنبال گام نهادن به مرحله ای بالاتر از حرفه ای گری و بهره وری باشند.
امروز در شرایطی هستیم که برای بقای شرکت همه باید دست به کار شویم، نیازی نیست مدیرعامل باشید تا با خلاقیت و ابتکار خود، شرکت تان را به رتبه ای بالاتر سوق دهید.
* کارشناس هوانوردی