بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

اجرای دو پروژه در فرودگاه ایلام با اعتبار ۱۱۱۴ میلیارد ریال

مدیر فرودگاه ایلام پروژه های انجام شده و در دست اجرای این فرودگاه همچون پروژه محوطه سازی و موتورخانه مرکزی در مجموع با اعتبار 1114 میلیارد ریال ارائه کرد.

اجرای دو پروژه در فرودگاه ایلام با اعتبار ۱۱۱۴ میلیارد ریال
تین نیوز

 مدیر فرودگاه ایلام در جریان بازدید اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران از پروژه های انجام شده و در دست اجرای این فرودگاه همچون پروژه محوطه سازی و موتورخانه مرکزی در مجموع با اعتبار 1114 میلیارد ریال ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل فرودگاه شهدای ایلام؛ علی قاسم زاده، فرشید گلیج، محمدرضا زحمتکشان و توفیقی مشاور مدیرعامل در امور عمرانی به همراه مدیر و سایر مسئولین فرودگاه ایلام از پروژه های انجام شده و در حال اجرا در فرودگاه شهدای ایلام بازدید و بر تکمیل به موقع آنها در زمان تعیین شده تاکید کردند.

مدیر فرودگاه ایلام نیز در جریان این بازدید، توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت پروژه های فرودگاه شهدای ایلام ارائه کرد و گفت: پروژه محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۵۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با ۳۵ درصد پیشرفت ریالی و ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی، همچنین پروژه موتورخانه مرکزی با اعتباری بالغ بر ۵۹۵ میلیارد ریال با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.