بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

◄ نخجوانی زیر ذره بین نقد؛ فرودگاه ها در 14 ماه اخیر پیشرفت داشته اند یا عقبگرد؟

مخاطبان تین نیوز می توانند ارزیابی خود را از عملکرد رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بازگو کنند و نقاط قوت و ضعف مدیریت این مقام مسئول حمل و نقل هوایی را مورد بررسی قرار دهند.

نخجوانی زیر ذره بین نقد؛ فرودگاه ها در 14 ماه اخیر پیشرفت داشته اند یا عقبگرد؟
تین نیوز |

گزارش های اخیر این رسانه که با مضمون ارزیابی عملکرد معاونت ها و زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی منتشر شده اند، با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

مخاطبان فراوانی از پرسنل زیرمجموعه های وزارتخانه گرفته تا پیشکسوتان و کارشناسان با تحریریه  تین نیوز تماس حاصل کرده و از این اقدام قدردانی کرده اند. ذینفعان مختلف معاونت ها و سازمان ها و شرکت های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی خواستار تداوم این گونه محتواها برای شنیدن صدای افراد منتقد فاقد تریبون و به اجبار ساکت، هستند.

تاکنون سه گزارش از این مجموعه گزارش ها منتشر شده و عملکرد آقایان صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین خانم تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی توسط مخاطبان مورد نقد قرار گرفته است.

در این گزارش قصد داریم عملکرد رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را در بوته نقد مخاطبان تین نیوز قرار دهیم.

مخاطبان ما اعم از دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها و کارشناسان حوزه هوانوردی می توانند با ارزیابی عملکرد کاپیتان نخجوانی به بررسی اقدامات ایشان و  نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را، از دیدگاه خود با ذکر دلیل، به خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی یادآور شوند.

مخاطبان محترم می توانند با بیان نقدها یا تحلیل های خود درباره عملکرد این مقام مسئول حوزه هوانوردی به این پرسش پاسخ دهند که آیا وی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

به ویژه از کارکنان، پیشکستوان، مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه ها و وعده های آقای نخجوانی، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و نقد قرار دهند .

شایان ذکر است؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت تمایل، علاوه بر ارائه نظر و تحلیل خود از عملکرد مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به صورت توصیفی، نظر خود را به صورت کمی و با نمره دهی به ایشان از عدد صفر تا 20 نیز اعلام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    تغییر تغییر تغییر
    سه سال مدت خوبی بود برای مدیریت بهینه این افراد در معاونتها و سازمان های مربوطه بود.
    حال ایشان خود قضاوت کنند چه کرده اند و خدا را نیز در نظر بگیرند.
    قبلاً با تغییر وزیر و ساختار خود مدیران نسبت به استعفا و درخواست برکناری اقدام می کردند، معلوم نیست چه جاذبه ای صندلی ها پیدا کرده اند که ایشان به سختی از آنها جدا می شوند.