بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ کمربندی شهرضا ترمیم نشد اما دو تقاطع خطرناک به آن اضافه شد

پیگیری ها برای رفع مشکلات کمربندی شهرضا نه تنها برطرف نشده بلکه دو تقاطع بسیار خطرناک و حادثه خیز هم به این مسیر اضافه شده است.

کمربندی شهرضا ترمیم نشد اما دو تقاطع خطرناک به آن اضافه شد
تین نیوز

تعدادی از شهروندان اصفهانی که از کمربندی شهرضا تردد دارند با توجه به مشاهدات خود از تصادفات صورت گرفته در این جاده، عنوان کردند: بیشترین تصادفات بزرگراهی اصفهان در کمربندی شهرضا رخ می دهد.

به گزارش تین نیوز، یکی از شهروندان شهرضا با اشاره به تصادف چند روز پیش  برخورد  یک دستگاه سواری دنا و سواری پژو در جاده شهرضا شیراز به خبرنگار ما گفت:  این حادثه در روبروی شهرک صنعتی امیرکبیر رخ داد و هشت مصدوم برجای گذاشت. 

وی افزود:  در این حادثه  دو مرد، سه زن، یک کودک دختر و دو کودک پسر مصدوم شدند.

او تاکید کرد: 6 نفر از مصدومان حادثه توسط دو کد اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین  منتقل و ۲ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

این شهروند خبرنگار در مورد تصادفات بزرگراه های خطرناک و حادثه ساز اصفهان گفت: بر اساس مشاهدات شهروندان به نظر می رسد رتبه اول کل تصادفات در اصفهان مربوط به کمربندی شهرضا است که البته تایید این مطلب نیاز به پاسخگویی مسئولان دارد. 

وی افزود: با وجود درخواست ها و پیگیری های مکرر شهروندان برای برطرف کردن مشکلات عدیده این کمربندی، کمربندی شهرضا همچنان جان مردم را می گیرد. 

وی ادامه داد: پیگیری ها برای رفع مشکلات کمربندی شهرضا نه تنها نتیجه نداده بلکه دو تقاطع بسیار خطرناک و حادثه خیز هم به این مسیر اضافه شده است.

این شهروند عنوان کرد: عدم رفع مشکلات کمربندی شهرضا در حالی است که کمربندی مذکور یک معبر شریانی درجه اول است و ترددهای بسیاری در آن به صورت روزانه صورت می پذیرد.

تصادف در کمربندی شهرضا

تصادف در کمربندی شهرضا

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.