بازدید سایت : ۶۵۲۱۱

◄ زمان و جزئیات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد۱۴۰۴ اعلام شد+دریافت مجموعه های امتحانی

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی امین المپیاد علمی دانشجویی کشور را اعلام کرد.

زمان و جزئیات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد۱۴۰۴ اعلام شد+دریافت مجموعه های امتحانی
تین نیوز |

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی امین المپیاد علمی دانشجویی کشور را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر، اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه ۲۲ مهر آغاز و در روز شنبه ۲۸ مهر پایان می پذیرد.

پورعباس تاکید کرد: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن دفترچه،  برای شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر خواهد شد و تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق نشانی www.sanjesh.org  انجام می شود.

 سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تاکید کرد: پذیرفته شدگان دوره های روزانه آموزش رایگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403، چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال 1404 را ندارند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال 1405 و بعد از آن، باید تا پایان زمان ثبت نام آزمون، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند. 

دکتر پور عباس درباره پذیرفته شدگان دوره های روزانه در سال 1402 و قبل از آن که در حال تحصیل هستند، گفت: این دسته از متقاضیان برای شرکت مجدد در آزمون سال 1404، باید تا پایان زمان ثبت نام آزمون سال 1404، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند و پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

وی افزود: پذیرفته شدگان دوره های غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های غیرروزانه کارشناسی ارشد ناپیوسته به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران مانند سال های گذشته می توانند بدون انصراف از تحصیل و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 ثبت نام و شرکت کنند. این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در روزهای دوم و سوم اسفند ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

اطلاعیه اعلام رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404

پذیرش دانشجو براساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی» مصوب 1394/12/18مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت نام ( 22 تا 28 مهرماه سال 1403)، توسط این سازمان منتشر می شود، صورت خواهد گرفت. عناوین رشته های امتحانی، گرایش ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه های امتحانی این آزمون به شرح جدول پیوست است.

نکات مهم: 
1- شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 اطلاع رسانی خواهد شد.

2- با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته ها تا زمان شروع ثبت نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام خواهد بود.

3- آزمون در صبح و عصر روز پنجشنبه به تاریخ 1403/12/02و صبح روز جمعه به تاریخ 1403/12/03برگزار خواهد شد. 

برای دریافت مجموعه های امتحانی برنامه پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 اینجا را کلیک کنید

دانلود فایل
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.