بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

رشد ۳۴ در صدی جابه جایی مسافر در فرودگاه بین المللی لارستان

آمار پرواز و جابه جایی مسافر فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان در ۷ ماهه گذشته جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

رشد ۳۴ در صدی جابه جایی مسافر در فرودگاه بین المللی لارستان
تین نیوز

آمار پرواز و جابه جایی مسافر فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان  در ۷ ماهه گذشته جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان، محسن رفیعی از افزایش پروازها و پذیرش و اعزام مسافر از فرودگاه بین المللی لارستان در ۷ ماه گذشته خبر داد و گفت: در ۷ ماه گذشته به نسبت همین مدت در سال گذشته، انجام پروازها ۳۱ درصد، پذیرش و اعزام مسافر ۳۴ درصد و ارسال بار ۳۹ درصد افزایش داشته است.

رفیعی گفت: بر اساس اعلام گروه آمار و اطلاعات، کل پروازهای مسافری فرودگاه لارستان در ۷ ماهه گذشته تعداد ۹۰۰ پرواز بوده است که نسبت به هفت ماهه سال گذشته از رشدی ۳۱ درصدی برخوردار است.

وی گفت: تعداد اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه لارستان نیز در همین مدت ۳۵ درصد رشد داشته است و از ۶۳هزار و ۳۸۵ نفر در هفت ماه سال گذشته به ۸۵هزار و ۵۴۸ نفر در ۷ ماهه گذشته رسیده است.

 وی در مورد میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه لارستان نیز گفت: در این حوزه نیز شاهد رشدی قابل توجه در نیمه نخست سال جاری هستیم، به طوری که میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه لارستان در سال جاری ۲ میلیون و ۳۴۵و ۷۹۱ کیلوگرم بوده است که نشانگر رشدی ۳۹ درصدی نسبت به سال گذشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.