بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

تقویت مشارکت شرکت‌ های دانش‌ بنیان‌ در بهینه‌ سازی مصرف انرژی

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خواستار مشارکت بیشتر شرکت های دانش بنیان و فناور برای رفع محدودیت های کشور در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در بخش ساختمان کشور شد.

تقویت مشارکت شرکت‌ های دانش‌ بنیان‌ در بهینه‌ سازی مصرف انرژی
تین نیوز

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در بازدید از نمایشگاه بین المللی بهینه سازی مصرف و بهره وری انرژی ایران گفت: وزارت راه و شهرسازی خواهان مشارکت بیشتر شرکت های دانش بنیان و فناور برای رفع محدودیت های کشور در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در بخش ساختمان است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، از غرفه های شرکت های دانش بنیان و نوآور مشارکت کننده در نمایشگاه بین المللی بهینه سازی مصرف و بهره وری انرژی ایران بازدید کرد. این بازدید با تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره مندی مضاعف از ظرفیت های علمی، فناوری و دانش بنیان موجود در کشور برای تسریع در انجام ماموریت های متنوع وزارت راه و شهرسازی انجام شد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جریان این بازدید به مذاکرات فنی و کارشناسی با شرکت های دانش بنیان و نوآور مشارکت کننده در نمایشگاه بهینه سازی مصرف و بهره وری انرژی ایران پرداخت.

حیدری با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده توسط فناوران دانش بنیان در حوزه انرژی بر آمادگی کامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای ارائه خدمات پژوهشی و تعامل سازنده برای رفع محدودیت های  این شرکت ها تاکید کرد.

وی  با اشاره به تأکید مکرر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره مندی مضاعف از فناوری های نوین و دانش بنیان در انجام ماموریت های خطیر وزارت راه و شهرسازی به ویژه در نهضت ملی مسکن تصریح کرد: بهینه سازی مصرف انرژی و به ویژه ارتقا بهره وری آن در بخش ساختمان کشور، همواره در دستور کار مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی است.

حیدری توضیح داد: با توجه به درخواست تعدادی از مشارکت کنندگان فناور و دانش بنیان در این نمایشگاه، جلسات مشترک کارشناسی برای رفع موانع پیش رو همچنین بهره مندی حداکثری از تجارب و پیشنهادهای ذی قیمت دانشگاهیان و صاحبنظران برگزار خواهد شد. 

وی خواستار مشارکت بیشتر شرکت های دانش بنیان و فناور برای رفع محدودیت های کشور در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در بخش ساختمان کشور شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.