بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

تک‌نرخی شدن بلیط شناورهای کندرو و تندرو در طرح نوروزی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان از آغاز بکار سامانه خرید اینترنتی بلیط دریایی خبر داد.

تک‌نرخی شدن بلیط شناورهای کندرو و تندرو در طرح نوروزی
تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان از آغاز بکار سامانه خرید اینترنتی بلیط دریایی خبر داد.

 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: متقاضیان با استفاده از اپلیکیشن QR Reader و قرار دادن دوربین تلفن همراه خود بر روی بارکد، می‌توانند بلیط را به صورت اینترنتی تهیه کنند و دیگری نیازی نیست که  در صف انتظار برای خرید بلیط قرار گیرند.
 
وی ادامه داد: بعد از اینکه بحث فروش بلیط از طریق درگاه‌های اینترنتی در بندر شهید باهنر و بنادر استان هرمزگان در دستور کار قرارگرفت با مسائل و مشکلاتی مواجه شدیم ، اولین مشکل بوجود آمده در این رابطه، مسئله اماکن فروش بلیط بود که نحوه فروش و محل توزیع بلیط را به یک چالش تبدیل کرد.
 
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان  با تاکید بر اتفاقات مثبتی که در بخش خدمات رسانی از بستر اینترنت در دنیا رخ داده است، خاطرنشان کرد: بعد از ایجاد درگاه‌های فروش بلیط از طریق بانک که از مسیر فضای بانکی رخ می‌داد تنها راه ارائه خدمات بهتر با هزینه کمتر برای مسافران ایجاد درگاه‌های فروش بلیط به صورت اینترنتی بود.
 
طراحی نرم‌افزار برای سیستم‌عامل‌های اندروید
 
محمدحسینی، افزود: نرم افزاری برای سیستم‌ عامل‌های اندروید طراحی شده و در مورد تلفن‌های همراه ایفون نیز این نرم‌افزار از قبل وجود داشت. درگاه مربوطه جهت خرید بلیط اینترنی دریایی را ایجاد کرده‌ایم و متقاضیان با نرم افزار  QR Readerکه به صورت بارکد است از مسیر مستقیم  با عکس برداری از کد مربوطه می‌توانند وارد سایت شوند و بلیط خود را تهیه کنند.
 
حل مشکل دونرخی بودن بلیط‌ها در طرح نوروزی
 
وی با بیان اینکه در مرحله بعدی توسعه زیرساخت سایت مربوطه و تسهیل خرید بلیط برای مسافران در دستور کار قرار می‌گیرد، اظهار کرد: مشکل موجود بحث دو نوع بلیطی است که به فروش می‌رسد، چرا که برای شناورهای تندرو و شناورهای کندرو قیمت‌های متفاوتی وجود دارد  اما در طرح نوروزی با توجه به اینکه فروش بلیط به صورت تک نرخی صورت می‌گیرد مشکل مربوطه برای همیشه برطرف می‌شود.

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.