بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

اسفندیاری بر تکمیل پروژه‌های فرودگاه تبریز تاکید کرد

اسفندیاری بر تکمیل پروژه‌های فرودگاه تبریز تاکید کرد

قائم‌مقام مدیرعامل در فرودگاه‌های کشور در بازدید از فرودگاه تبریز بر تکمیل پروژه‌های باقی مانده٬ توسعه ترمینال 14000 مترمربعی و توسعه رمپ فرودگاه تبریز تاکید کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی؛ حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها با حضور در فرودگاه تبریز نحوه خدمت‌رسانی و آخرین وضعیت پروژه‌های فرودگاه تبریز بازدید کرد.

در این بازدید که معاونین اداره‌کل  نیز حضور داشتند، مدیرکل فرودگاه‌های استان با ارائه توضیحاتی حاضران را در جریان کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران و آخرین اقدامات انجام شده جهت توسعه فرودگاه تبریز قرار داد.

بازدید از ترمینال‌ها، برج مراقبت پرواز و قسمت‌های عملیاتی و همچنین پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب و ساختمان نیروگاه مرکزی از جمله برنامه‌های اسفندیاری در فرودگاه تبریز بود.

وی در بازدید از این پروژه‌ها گفت: توسعه فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف چشمگیر و قابل توجه بوده است.

اسفندیاری در بازدید خود بر تکمیل پروژه‌های باقیمانده و همچنین توسعه ترمینال 14000 مترمربعی و توسعه رمپ فرودگاه تبریز تاکید شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.