◄ گامهای بلند فرودگاه بوشهر در مسیر ASQ
مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر از گامهای بلند فرودگاه بوشهر در مسیر ASQ خبر داد.
مدیرکل فرودگاههای بوشهر، از انجام اقدامات موفق و متعدد در فرودگاه بوشهر از ابتدای سال 96 تاکنون برای ارتقای سطح کیفی خدمات فرودگاهی (ASQ) خبر داد.
به گزارش تیننیوز وبه نقل از روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران، کمال دهقانمنشادی به معرفی مهمترین اقدامات انجامشده در فرودگاه بوشهر از ابتدای سال 96 تاکنون برای ارتقای سطح کیفی خدمات فرودگاهی به مسافران پرداخت و عنوان کرد: در این راستا می توان به بهسازی محوطه ورودی ترمینال پروازهای داخلی و خارجی و افزایش دو برابری ظرفیت پارکینگ هواپیما اشاره کرد.
مدیرکل فرودگاههای بوشهر، افزود: اصلاح تابلوی راهنمای مسافر، نصب دوربینهای مداربسته و راهاندازی اتاق مانیتورینگ، گلکاری و زیباسازی محوطه ورودی ترمینال پروازهای داخلی و خارجی، نصب دو دستگاه هواساز برای تهویه هوای ترمینالها و ساخت و تجهیز چهار چشمه سرویس بهداشتی ویژه معلولان و سالمندان از جمله اقدامات انجامشده است.
وی همچنین به راهاندازی میز راهنمای مسافر و میز پاسخگویی شرکتهای هواپیمایی اشاره کرد و گفت: در این حوزه همچنین میتوان به افزایش مانیتورهای اعلان پرواز، راهاندازی کارگروه رسیدگی به شکایات، نصب بنر شهراه و سامانه پیام کوتاه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در ترمینالها برای دسترسی بهتر مسافران به سامانه ارائه شکایات، بهروزرسانی پورتال فرودگاه (درج مواردی از جمله قیمت کالا و خدمات، معرفی فرودگاه و اطلاعات مدیران و ارتباط با مدیرکل و میز خدمات الکترونیکی)، امکان استفاده مسافران از اینترنت رایگان، بهسازی تمام پکیجهای سرمایشی و اصلاح کانالهای هدایت هوا و عایقبندی آنها، راهاندازی تلفن گویای 199، بهسازی پارکینگ خودرو، بهسازی نمازخانهها و راهاندازی اتاق مادر و کودک اشاره کرد.
مدیرکل فرودگاههای بوشهر، با اشاره به خریداری صد دستگاه چرخدستی جدید از احداث 24 چشمه سرویس بهداشتی در سالن ورودی و انتظار ترمینال پروازهای داخلی خبر داد.