بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ صنعت هوایی بیش از 2 میلیون متخصص جدید نیاز دارد

بوئینگ طی 20 سال آینده، تقاضای قابل توجهی را برای کارکنان هوانوردی پیش بینی می کند، زیرا ناوگان هواپیماهای تجاری جهانی همچنان در حال گسترش است.

صنعت هوایی بیش از  2 میلیون متخصص جدید نیاز دارد
تین نیوز

 بوئینگ طی 20 سال آینده، تقاضای قابل توجهی را برای کارکنان هوانوردی پیش بینی می کند، زیرا ناوگان هواپیماهای تجاری جهانی همچنان در حال گسترش است.

به گزارش تین نیوز، چشم انداز خلبان و تکنسین 2024 این شرکت نشان می دهد که صنعت هوایی نزدیک به 2.4 میلیون متخصص جدید نیاز دارد تا از ناوگان تجاری رو به رشد حمایت کنند.

طبق آخرین چشم انداز، شرکت های هواپیمایی تا سال 2043 برای حفظ ناوگان تجاری جهانی به پرسنل جدید زیر نیاز دارند: 674000 خلبان 716000 تکنسین تعمیر و نگهداری 980000 خدمه کابین

کریس بروم، معاون آموزشی تجاری بوئینگ می گوید: با توجه به روند ترافیک هوانوردی بالاتر از سطوح قبل از همه گیری، فرسایش پرسنل و رشد ناوگان تجاری، تقاضا برای پرسنل هوانوردی همچنان در حال افزایش است.

ما بر روی یک شریک قابل اعتماد و نوآور در چرخه عمر آموزش هوانوردی تمرکز کرده ایم. پیشنهادات ما ریشه در برنامه های آموزشی و ارزیابی مبتنی بر شایستگی دارد تا از آموزش های هوانوردی با کیفیت بالا در مدارس پرواز و عملیات تجاری اطمینان حاصل شود و در عین حال به افزایش ایمنی هوانوردی کمک کند.

پروژه های تا سال 2043 تقاضا برای پرسنل جدید عمدتاً برای هواپیماهای تک راهرو است، به جز در آفریقا و خاورمیانه که تقاضای هواپیماهای پهن پیکر در آنها پیشتاز است. اورآسیا، چین و آمریکای شمالی تقاضا برای نیمی از پرسنل جدید.

به گزارش روابط عمومی انجمن شرکتهای هواپیمایی، آسیای جنوبی، آسیای جنوب شرقی و آفریقا مناطقی هستند که سریع ترین رشد را برای پرسنل دارند و انتظار می رود طی 20 سال آینده بیش از سه برابر شود. دو سوم پرسنل جدید به دلیل فرسودگی جایگزین خواهند شد، در حالی که یک سوم از رشد ناوگان تجاری حمایت می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.