بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

◄ چرا بلیت برخی مسیرهای پروازی یک شبه گران می شود؟

قیمت بلیت پروازهای داخلی در مسیرهای پرمسافر امروز در حالی ثبت شد که قیمت بلیت برخی شرکت های هواپیمایی با افزایش نرخ یک میلیونی نسبت به روزهای شنبه و یکشنبه رو به رو بود.

چرا بلیت برخی مسیرهای پروازی یک شبه گران می شود؟
تین نیوز

امروز قیمت بلیت پروازهای داخلی در مسیر تهران به مشهد و شیراز در حالی اعلام شد که قیمت بلیت برخی شرکت های هواپیمایی با افزایش نرخ یک میلیونی نسبت به روزهای شنبه و یکشنبه رو به رو بود.

به گزارش تین نیوز، افزایش قیمت بلیت هواپیما در روزهای منتهی به آخر هفته و تعطیلات به امری بدیهی به مسافران هوایی کشور بدل شده است اما اینکه در روزهای عادی و به فاصله کمتر از 24 ساعت مسافران در برخی مسیرهای پروازی باید هزینه بیشتر از یک میلیون را پرداخت کنند جای سوال دارد؟ آیا این افزایش قیمت براساس نرخ رسمی اعلام شده از سوی شرکت های هواپیمایی است یا سایت های فروش بلیت هواپیما به این گرانی دامن می زنند؟

قیمت بلیت هواپیما تهران مشهد با پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر  ۴ میلیون و ۶۱ هزار تومان فروخته شده در حالی دیروز 7 مرداد ماه رقم بلیت اعلامی این شرکت  ۲ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان به ثبت رسیده است که جای سوال دارد؟

بیشتر بخوانید:

◄ چگونه گران فروشی بلیت هواپیما را گزارش دهیم؟

◄ راه حل ثبات قیمت پرواز های داخلی چیست؟

 قیمت بلیت هواپیما تهران شیراز، امروز ۸ مرداد ۱۴۰۳ با پرواز شرکت هواپیمایی آسمان، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شد در حالی دیروز 7 مرداد ماه قیمت این مسیر پروازی با رقم  ۱ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان به مسافران فروخته شد.
 
براساس اعلام سایت های فروش بلیت هواپیما قیمت بلیت هواپیما تهران استانبول، امروز ۸ مرداد ۱۴۰۳ با پرواز های شرکت پگاسوس و معراج  ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۷ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان اعلام شد؛ رقم این مسیر پروازی دیروز همین رقم بوده و افزایشی نداشته است.
 
قیمت بلیت هواپیما تهران نجف، امروز ۸ مرداد ۱۴۰۳ با پرواز های شرکت آتا و وارش  ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ثبت رسید که این رقم نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ثبت رسیده است.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دادخواه

    با توجه به سوخت مجانی هوائی (۶۰۰تومان در لیتر) قیمت هر یکساعت صندلی پرواز باید ۴ دلار باشد و مثلا برای هواپیمای ۱۵۰ نفره تهران مشهد ، کل مبلغ دریافتی ایرلاین باید با احتساب سود ۲۰% معادل ۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان باشد و بلیط یکطرفه ۳۴۵,۶۰۰ تومان فروخته شود.هر مبلغی بیش از این راهزنی و سرقت از مسافر است! البته راهزنان هوائی،قاچاقچیان سوخت هواپیما، دلالان بلیط با این نرخ واقعی ، شغل تغییر خواهند داد!!!!