سیاستهای ۴ گانه ادارهکل تسهیلات و تجهیزات
تین نیوز | سیاستگذاری و برنامههای آینده اداره کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی در بهسازی، نوسازی و بازسازی سیستم تجهیزاتی، آموزش كاركنان و متخصصان، مصوب کردن دستورالعملها، مقررات و جذب نیروی انسانی و قانونمند كردن مسائل حقوقی و رفاهی كاركنان تعریف شده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها، میرسعید صفینیا، مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاههای کشور با اشاره به انجام بازدیدهای دورهیی از تاسیسات و تجهیزات فنی فرودگاهی گفت: طی این بازدیدها نقاط قوت و ضعف عملكردهای سیستم را یافته و در ادامه درصدد رفع نقاط ضعف آنها هستیم.
وی در ادامه به ارائه خدمات فنی در این اداره کل اشاره کرد و افزود: علاوه بر حوزه فنی ارائه خدمات سرویس اطلاعات پرواز، ارائه خدمات پل هوایی بین ترمینالها و هواپیما(ایربریج)، ارائه سرویس و خدمات تجهیزات ترمینالها بهصورت BOT یا BLT از جمله خدمات این ادارهکل در حوزه تسهیلات فرودگاهی است.
صفینیا درباره رسیدگی به صورت وضعیتها و حقالزحمه در این ادارهکل و تهیه مجوز پرداختها و مطالبات اظهار داشت: براساس برنامهریزیهای بهعمل آمده، مقرر شد درصدهایی از مجوز و دستورالعمل پرداخت فوقالعاده مندرج در احکام کارگزینی برای كاركنان رسمی و پیمانی اصلاح شود. همچنین سقف پرداخت كاركنان قراردادی(مشخص٬ معین و پیمانکار) یكسان شود كه در آینده نزدیك آن را اجرایی میكنیم .
مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی درباره سیاستگذاری و برنامههای این ادارهکل برای آینده گفت: سیاست این ادارهكل برای آینده در چهار بخش بهسازی، نوسازی و بازسازی سیستمهای تجهیزاتی مثل روشنایی باند فرودگاه، موتور ژنراتورهای برق اضطراری فرودگاهی، تابلوهای توزیع برق و نیروگاه، آموزش كاركنان و متخصصان، مصوب نمودن دستورالعملها، مقررات براساس انكس و سایر استانداردها و داکیومنتهای موجود بهخصوص اجرایی شدن دستورالعمل صدور گواهینامه صلاحیت شغلی كاركنان شاغل در حوزه تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی(ریتینگ) و جذب نیروی انسانی و قانونمند كردن
مسائل حقوقی و رفاهی كاركنان تعریف شده است.