۷۵۰ کیلومتر جاده در حال ساخت در خوزستان / ۵۷ درصد تصادفات در جادههای دو طرفه
تیننیوز| مدیركل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با وجود کمبود اعتبارات، ۷۵۰ کیلومتر جاده با ۱۲۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی گفت: احداث این جادهها به زمان بسیاری نیاز دارد. به همین جهت باید برنامهریزیهای کوتاهمدتی مانند کنترل ترافیک در جادههای موجود در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به سوانح جادهای افزود: ۵۷ درصد تصادفات در جادههای دو طرفه رخ میدهد و به همین دلیل لازم است که ما این جادهها را اصلاح کنیم.
رحمانی تصریح كرد: از سویی ۳۶ درصد تصادفات نیز بر اثر واژگونی خودرو است و در این حالت هم باید وضعیت مدیریت شود.
وی عنوان كرد: جادههای استان بر اساس شرایطی كه دارند، اولویت بندی شدهاند و در حال حاضر جاده اهواز – رامهرمز – بهبهان و جاده اهواز – ایذه – دهدز در اولویت هستند. پس از آنها نیز جاده اهواز – مسجدسلیمان، امیدیه – دیلم و جاده سوسنگرد در اولویت قرار دارند.
رحمانی ادامه داد: طبق استانداردهای جهانی باید در هر ۳۰۰ کیلومتر یک ایستگاه پلیسراه وجود داشته باشد اما اکنون كمبودهای بسیاری در بخش امكانات پلیسراه وجود دارد و به همین جهت لازم است که فرهنگسازیهای بسیاری انجام شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت ما در زمینه پلیسراه جاده ایذه است، عنوان کرد: لازم است که ردیف اعتباری برای تجهیز امکانات پلیسراه و همچنین تأمین خودروهای گشت پلیسراه اختصاص پیدا کند.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی گفت: احداث این جادهها به زمان بسیاری نیاز دارد. به همین جهت باید برنامهریزیهای کوتاهمدتی مانند کنترل ترافیک در جادههای موجود در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به سوانح جادهای افزود: ۵۷ درصد تصادفات در جادههای دو طرفه رخ میدهد و به همین دلیل لازم است که ما این جادهها را اصلاح کنیم.
رحمانی تصریح كرد: از سویی ۳۶ درصد تصادفات نیز بر اثر واژگونی خودرو است و در این حالت هم باید وضعیت مدیریت شود.
وی عنوان كرد: جادههای استان بر اساس شرایطی كه دارند، اولویت بندی شدهاند و در حال حاضر جاده اهواز – رامهرمز – بهبهان و جاده اهواز – ایذه – دهدز در اولویت هستند. پس از آنها نیز جاده اهواز – مسجدسلیمان، امیدیه – دیلم و جاده سوسنگرد در اولویت قرار دارند.
رحمانی ادامه داد: طبق استانداردهای جهانی باید در هر ۳۰۰ کیلومتر یک ایستگاه پلیسراه وجود داشته باشد اما اکنون كمبودهای بسیاری در بخش امكانات پلیسراه وجود دارد و به همین جهت لازم است که فرهنگسازیهای بسیاری انجام شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت ما در زمینه پلیسراه جاده ایذه است، عنوان کرد: لازم است که ردیف اعتباری برای تجهیز امکانات پلیسراه و همچنین تأمین خودروهای گشت پلیسراه اختصاص پیدا کند.