بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
تحلیل گران می گویند:

آخوندی استعفا نمی دهد

شایعه استعفای وزیر راه و شهرسازی یک بار دیگر تکذیب شد.

آخوندی استعفا نمی دهد
تین نیوز

این شایعه چند هفته ای است که به‌صورت غیررسمی طرح می شود و منشأ آن اختلاف نظر وزیر راه و شهرسازی و بخشی از بدنه دولت بر سر مسائل سازمان نظام مهندسی کشور است.

به گزارش تین نیوز، ساعتی پیش یکی از خبرگزاری های رسمی کشور به نقل از یک نماینده مجلس از استعفای عباس آخوندی خبر داد و اعلام کرد که بنا شده آخوندی قبل از برکناری از دولت استعفاء دهد.

این شایعه چندهفته ای است که به صورت غیررسمی طرح می شود و منشأ آن اختلاف نظر وزیر راه وشهرسازی و بخشی از بدنه دولت بر سر مسائل سازمان نظام مهندسی کشور است.

پس از افشاگری های وزیر راه و شهرسازی در زمینه انجام چند اختلاس در بدنه مدیریتی سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدرک جعلی سید مهدی هاشمی و همچنین تعلیق پروانه رئیس نظام مهندسی به دلیل تخلفات متعدد، شایعه برکناری آخوندی از دولت قوت گرفت.

مخالفان وزیر راه و شهرسازی در این مدت چندین بار شایعه استعفای خودخواسته او را مطرح کردند و هیچ گاه آخوندی رسماً آن را تائید یا تکذیب نکرد.

کارشناسان معتقدند: به نظر می رسد اکنون که روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی استعفای وزیر را رسماً تکذیب کرده است، نشان از این دارد که آخوندی بنایی بر استعفا ندارد و برخی تحلیل گران اعتقاد دارند که اگر استعفایی هم در روزهای آینده مطرح شود، تحت فشار و برای پایین آوردن هزینه خروج آخوندی از دولت خواهد بود و شخص وزیر راه و شهرسازی تمایل و بنایی به استعفا ندارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.