بازدید سایت : ۸۳۴۳۱

۵۵ درصد تصادفات جاده‌ای خراسان جنوبی در محورهای اصلی بوده‌است

۵۵ درصد تصادفات جاده‌ای خراسان جنوبی در محورهای اصلی بوده‌است

تین نیوز | فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته 55 درصد تصادفات جاد‌ه‌ای استان در محورهای اصلی به وقوع پیوسته است.
 
سرهنگ حسین رضایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: 34 فقره تصادف طی یک هفته گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان رخ داده است.
 
وی بیان کرد: از مجموع تصادفات این هفته 25 فقره تصادف جرحی با 37 نفر مجروح، چهار فقره تصادف فوتی با پنج نفر متوفی و پنج فقره تصادف خسارتی بوده است.
 
سرهنگ رضایی افزود: 45 درصد تصادفات این مدت به شکل واژگونی بوده و موتورسیکلت‌ها در 24 درصد تصادفات نقش داشته‌اند.
 
وی ادامه داد: 55 درصد تصادفات این مدت در جاده‌های اصلی، 10 درصد در جاده‌های فرعی و 35 درصد در جاده‌های روستایی بوده است.
 
سرهنگ رضایی تصریح کرد: تخطی از سرعت مطمئنه با 17 درصد، عدم توجه به جلو با 38 درصد و عدم رعایت حق تقدم عبور با 31 درصد مهمترین علل تصادفات این هفته بوده است.
 
سرهنگ رضایی بیان کرد: سواری‌ها با 55 درصد، موتورسیکلت‌ها با 24 درصد و کامیون و تریلی با 14 درصد مهمترین وسایل نقلیه حادثه‌ساز در تصادفات بوده‌اند.
 
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی مجموع تخلفات ثبت شده در هفته گذشته استان را هفت هزار و 590 فقره برشمرد و گفت: از این میزان تخلف سه هزار و 379 فقره حادثه‌ساز بوده است.
 
سرهنگ رضایی بیان کرد: طی هفته گذشته در جاده‌های استان 13 فقره خودرو و 65 فقره موتورسیکلت توقیف و 149 راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
رئيس پليس راه خراسان جنوبي مهمترین حادثه هفته گذشته استان را تصادف یک دستگاه خودوری پراید با کامیون در شب گذشته دانست و گفت: این حادثه در جاده روستایی شیرمرغ از توابع شهرستان قاین رخ داده است.
 
سرهنگ رضایی با بیان اینکه راننده و سرنشین پراید در دم جان باختند، یادآور شد: جزئیات حادثه در دست پیگیری است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.