بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ فرصت گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۱۸

معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشور در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه فیتور موضوعی بسیار مهم است که فعالان گردشگری می‌توانند به آن توجه کنند.

فرصت گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۱۸
تین نیوز

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه گردشگری فیتور سال ۲۰۱۸ که با حضور نمایندگان شرکت‌ها و دفا‌تر خدمات مسافرتی فعال از سراسر کشور در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، بر حضور شرکت‌های گردشگری در این نمایشگاه موضوع تاکید و تصریح کرد:معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشور در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه فیتور موضوعی بسیار مهم است که فعالان گردشگری می‌توانند به آن توجه کنند.

رامین افشاری گفت:گردشگری موضوعی است که با بخش خصوصی عجین است و بخش دولتی باید در این مسیر کمک‌کننده و حامی باشد.

افشاری اضافه کرد: کانون موظف است بنا بر تاکید و توجه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی به حوزه گردشگری ورود پیدا کند، کارهای مطالعاتی روی بازارهای هدف و موضوع گردشگران ورودی آغاز شده است و کانون در این حوزه‌ها اقدامات جدی خواهد داشت.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ادامه داد: باید عملکرد نمایشگاه فیتور مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد، تا زمانی که در حوزه گردشگران ورودی افزایش نداشته باشیم نمی‌توانیم بگوییم دستاورد خوبی از حضور در نمایشگاه بین‌المللی داشته‌ایم.

او اضافه کرد: در حوزه گردشگری همه باید در کنار هم و در یک مسیر حرکت کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

افشاری گفت: فعالان حوزه گردشگری باید تجربیات خود را در حوزه گردشگری در اختیار افراد جدید این بخش قرار دهند تا دستاوردهای بهتری حاصل شود.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: حضور در بازار گردشگری چین از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری کانون است چراکه این کشور سالیانه تعداد زیادی گردشگر به دنیا می‌فرستد و ما باید از این بازار بسیار خوب سهم داشته باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.