بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ ذخیره دو واگن مسافری برای مسیر شمال در ایام نوروز

مدیرکل شرکت راه‌آهن شمال کشور از ذخیره 2 واگن مسافری که هرکدام به‌اندازه 60 سفر ظرفیت دارند برای حمل‌ونقل مسافران در سفرهای نوروزی خبر داد.

ذخیره دو واگن مسافری برای مسیر شمال در ایام نوروز
تین نیوز

مدیرکل شرکت راه‌آهن شمال کشور از ذخیره  2 واگن مسافری که هرکدام به‌اندازه 60 سفر ظرفیت دارند  برای حمل‌ونقل مسافران در سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، یوسف گران‌پاشا گفت: واگن‌های ذخیره دریکی از ایستگاه‌های مرکزی راه‌آهن شمال به‌صورت آماده‌باش  مستقرشده و در صورت نیاز در سفرهای نوروزی به سیستم جابه‌جایی اضافه خواهند شد.

مدیرکل راه‌آهن شمال دراین‌باره گفت:  نیروهای شرکت راه‌آهن شمال در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران از 25 اسفند آغاز می‌شود و تا 15 فروردین 97 ادامه می‌یابد.

او در ادامه گفت:  نوسازی امکانات و تجهیزات ایستگاه‌های راه‌آهن از فعالیت‌های شرکت راه‌آهن شمال ر ایام نوروز 97 است.

گران پاشا گفت: در حالت عادی هر روز چهار تا پنج هزار مسافر  توسط 16 رام قطار در مسیر حمل‌ونقل ریلی راه‌آهن شمال کشور جابه‌جا می‌شوند .

به گزارش ایرنا، قطارهای راه‌آهن شمال علاوه بر مسیرهای محلی پل سفید به گرگان و برعکس ، در مسیرهای ساری به تهران و ساری به مشهد و برعکس هم مسافر جابه‌جا می‌کند.

مسیر ریلی شرکت راه‌آهن شمال به طول 400 کیلومتر از گرمسار در استان سمنان آغاز می‌شود و تا گرگان در استان گلستان ادامه دارد .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.