بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

۴ پروژه راهسازی امسال در گمیشان اجرا می شود

۴ پروژه راهسازی امسال در گمیشان اجرا می شود

تین‌نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: 4 پروژه عمرانی راهسازی با اعتبار 14 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل موافقتنامه های مبادله شده با سازمان برنامه و بودجه، امسال در شهرستان گمیشان به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس"ابراهیم مبارك قدم" در جریان بازدید از پروژه های عمرانی این اداره كل در شهرستان گمیشان، با ابراز خرسندی از اجرای این پروژه ها در شهرستان گمیشان،گفت: روستاییان و شهروندان گمیشانی بزودی از مزایای این پروژه ها كه شامل آسفالت و ترمیم و بهسازی راه های روستایی آن می شود، بهره مند خواهند شد.

وی افزود: این پروژه ها شامل بهسازی و آسفالت محور صفا ایشان به مختوم قلی(راه دسترسی به سایت میگو)، بهسازی و آسفالت راه روستایی كوره سو ناردانلی، بهسازی و آسفالت راه روستایی قارقی- آلتین تخماق و زیرسازی و آسفالت بند بصیرآباد- سیمین شهر می شود.
مبارك قدم با تاكید بر تسریع در اجرای این پروژه ها با توجه به فرارسیدن فصل سرما، افزود: تزریق به موقع منابع مالی مورد نیاز از جمله عواملی است كه در سرعت بخشیدن به اجرا و بهره برداری این پروژه ها بسیار موثر می باشد.

وی یادآورشد: بهره برداری از این پروژه ها تاثیرات خوبی در توسعه اقتصادی اجتماعی منطقه بر جا می گذارد.
بازدید از ساختمان فرهنگی، هنری گمیشان و بافت فرهنگی و تاریخی این شهرستان از برنامه های دیگر مدیركل راه و شهرسازی گلستان بود كه به همراه مدیریت های مرتبط و روسا و كارشناسان ستادی و شهرستانی انجام شد.

شهرستان گمیشان بیش از 131 كیلومتر راه دارد كه حدود 43 كیلومتر آن راه بین شهری و منطقه ای و مابقی روستایی است و از میان راه های روستایی بیش از 75 كیلومتر آن آسفالته است.
                                                                                                                          

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.