بازدید سایت : ۵۳۷۶۴
با حضور فعالان و کارشناسان حوزه حمل و نقل

◄ نشست هم اندیشی کمیته حمل و نقل و خودرو ستاد دکتر پزشکیان 30 خرداد برگزار می شود

کمیته حمل و نقل و خودرو ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان چهارشنبه 30 خردادماه نشست هم اندیشی با فعالان و کارشناسان حوزه حمل و نقل و خودرو برگزار می کند.

نشست هم اندیشی کمیته حمل و نقل و خودرو ستاد دکتر پزشکیان 30 خرداد برگزار می شود
تین نیوز

کمیته حمل و نقل و خودرو ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان چهارشنبه 30 خردادماه نشست هم اندیشی با فعالان و کارشناسان حوزه حمل و نقل و خودرو برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز، کمیته حمل و نقل و خودرو ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح طلب سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه ای از برگزاری نشست هم اندیشی این کمیته با فعالان و دست اندرکاران، مدیران، مسئولان تشکل‌های حمل و نقل بخش خصوصی، پیش‌کسوتان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، پژوهش گران و کارشناسان حوزه حمل و نقل و خودرو، در روز چهارشنبه 30 خردادماه 1403 خبر داد.

سخنرانان این نشست، دکتر محسن هاشمی مدیرعامل اسبق مترو تهران، دکتر محسن پورسید آقایی رئیس اسبق شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و استاد دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت، دکتر محمد سعید نژاد مدیرعامل اسبق سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت راه آهن، دکتر سبحان نظری رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی، دکتر مهدی اسلامی مدیرعامل لکوموتیوسازی مپنا و مهندس محمود حشمتی رئیس اسبق کمیسیون عالی سوانح و هیئت تدوین مقررات عمومی حرکت شرکت راه آهن، خواهند بود.

کمیته حمل و نقل و خودرو ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در این اطلاعیه، از کلیه صاحب نظران و علاقه مندان حوزه حمل و نقل دعوت به عمل آورده است که برای طرح نقطه نظرات، چالش ها و بررسی راهکارهای ارتقاء وضعیت شقوق مختلف حمل و نقل در این نشست هم اندیشی حضور به هم رسانند.

شایان ذکر است؛ دکتر محسن پورسید آقایی، ریاست کمیته حمل و نقل و خودرو ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان را به عهده دارد.

این نشست چهارشنبه 30 خردادماه از ساعت 14:30 تا 17:30 در آدرس ایستگاه مترو میرزای شیرازی، خیابان احمد قصیر، کوچه دوم، پلاک 28 ، طبقه دوم برگزار می شود.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید فخرالدین شریعتی

    بنام خدا
    قزیب به اتفاق این اقایان از خود جناب پزشکیان گرفته تا بقیه سالیان درازی است که دارای مسئولیت های بوده اند .و با عملکرد شان حمل ونقل کشور را به ورطه نابودی کشانده اند اینان چهل سالی است که امتحان خود را پس داده اند