بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

زاکانی در خصوص اقتصاد دریا محور برنامه دارد

رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان هرمزگان گفت: آقای زاکانی در خصوص مسئله مهم اقتصاد دریا محور و فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ویژه دارد.

زاکانی در خصوص اقتصاد دریا محور برنامه دارد
تین نیوز

پرویز سالاری رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان هرمزگان اظهار داشت: آقای زاکانی به دفعات مختلف به استان هرمزگان سفر داشته و از جای جای این استان بازدید کرده و در خصوص این استان شناخت دارد.

​به گزراش تین نیوز به نقل از تسنیم، سالاری افزود: آقای زاکانی در خصوص مسئله مهم اقتصاد دریا محور و فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ویژه دارد.

سالاری گفت: یکی از برنامه های مهم آقای زاکانی در حوزه معیشت مردم است، این بسته یک بسته رفاهی، معیشتی، اشتغال به ویژه برای مرزنشینان و بسته تفریحی است.

وی تصریح کرد: زاکانی معتقد است در حوزه یارانه ها تبعیض است و با این طرح جدید با اعتبار یارانه ها، در استفاده از انرژی صرفه جویی می شود و هم یارانه انرژی و نفت به طور مساوی بین مردم ایران تقسیم می شود.

رئیس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان هرمزگان گفت: مردم باید آگاهی داشته باشند و به فرد اصلحی که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد، در این زمینه آقای زاکانی هم کارنامه و هم برنامه دارد در مدیریت شهری شهرداری و مجلس این مسئله را نشان داده است.

وی ادامه داد: با انتخاب زاکانی به عنوان رئیس جمهور تبعیض برداشته می شود و اختلاف طبقاتی به حداقل خواهد رسید، با توجه به حجم زیاد برنامه ها احتمال حضور وی در استان کم است اما احتمالا نماینده ای از سوی وی در استان حاضر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.