آغاز تحویل کامیون های کشتیرانی با پیش پرداخت ۳ میلیاردی
مقام مسئول کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز تحویل کامیون های این شرکت به رانندگان خبر داد و گفت: آمادگی واگذاری تعداد بیشتری از کامیون های ملکی را به متقاضیان جدید داریم.
مقام مسئول کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز تحویل کامیون های این شرکت به رانندگان خبر داد و گفت: آمادگی واگذاری تعداد بیشتری از کامیون های ملکی را به متقاضیان جدید داریم.
خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:
◄ فروش قسطی تریلی چینی با وام 2 میلیارد و 985 میلیونی و اقساط 60 ماهه + جزئیات
به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده ای گروه کشتیرانی یادآور شد: طی فراخوان مجدد، آماده واگذاری تعداد بیشتری کامیون هستیم و کامیون های تولید یک شرکت داخلی در این طرح به متقاضیان واگذار می شود.
وی افزود: این کامیون ها به سه صورت یدک چادردار با پیش پرداخت 3 میلیارد تومانی، تیغه کانتینربر با پیش پرداخت 2 میلیارد تومانی و کفی با پیش پرداخت 2.4 میلیارد تومانی آماده تحویل به متقاضیان جدید هستند.
وی اقساط ماهانه این کامیون ها را در سال اول 90 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: طی قرارداد 5 ساله با رانندگان، طی سال های دوم تا پنجم 30درصد به مبلغ اقساط سال اول افزوده خواهد شد. در پایان قرارداد 5 ساله اگر رانندگان به موقع اقساط خود را پرداخت کرده باشند مالکیت کامیون به آنان واگذار خواهد شد.
وی یکی از مزایای مشارکت با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای رانندگان را، وجود بی وقفه بار دانست و افزود: طی قرارداد، مقرر شده اگر شرکت در مقطعی بار برای حمل نداشته باشد رانندگان آزاد هستند که بار های دیگر را نیز حمل کنند.
وی سیاست کلی گروه کشتیرانی را تقویت ناوگان جاده ای به منظور تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل چندوجهی دانست و ادامه داد: با دریافت پیش پرداخت هر کامیون موجود، یک کامیون جدید برای واگذاری خریداری شده و به متقاضی بعدی تحویل می شود.
وی با اشاره به آغاز نصب GPS روی کامیون ها، گفت: در این خصوص با یکی از شرکت های داخلی قراردادی امضا شده است. با توجه به اینکه هدف گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تأسیس شرکت حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل DOOR TO DOOR است، مقرر شده در آینده نزدیک برخی از کامیون ها در مسیر های بین المللی نیز فعال شوند؛ به عبارتی کالا هایی که از سوی ناوگان کشتیرانی از مبدأ بنادر چین یا هند در بنادر جنوبی کشور تخلیه می شوند با بهره گیری از کامیون های گروه کشتیرانی به مقاصد خود حمل می شوند همچنین کالا های ترانزیتی نیز از این طریق حمل خواهند شد تا زنجیرۀ لجستیکی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تکمیل شود.
برده داری نوین
سلام کجا با ثبت نام کنیم
سلام من بخوام کجا باید ثبت نام کنم
چه دیوانه هایی با این اقساط نجومی از شما کلاهبردارا میخرن..
بله ابر شرکت ها هیچ وقت سیر نخواهد شد
این است برده داری نوین تر از نوین
چه سخاوت مندانه....
راننده باسابقه هستم فقط پول پیش پرداختم کمتراز اونیه که شما قراردادید،امکان تحویل دارم یانه؟
از دم قسط نمیدید ؟
ملت مگه اسکولن سه میلیارد داشته باشه خودش میره ماشین میخره ماهی نود میلیون مغز خر خوردن بگیرن
اساتید محترم این قیمت با هزینه تریلی ماموت هست !!!
یعنی ماشین و تریلیش که خود تریلی ماموت الان زیر 2 میلیارد نیست
درخواست کامیون
یک میلیارد گذاشتن روی مبلغ پرداختی، منه راننده اگر سه میلیارد پول تو جیبم بود، هرگز از کشتیرانی ماشین نمی گرفتم که
تا مملکت توش خر داره هیچ وقت انسان شکل خودش نمیگیره
راننده اگه سه میلیارد داشت خودش بلد بود چکار کنه
عجب نقشه شومی
البته اگه ماشین ها ارزش داشته باشند و وارداتی باشند بد نظری نیست حداقل راننده ها شاید بتونن ماشین دار بشن
واقعا آدم باید الاغ یا دیوانه باشه چنین خودش راگیر بیندازه....
کلاه برداری شرعی و قانونی
آخه کدوم راننده رو سراغ دارین که ۳میلیاردپول نقدداشته باشه!!!!! قراربود باپیش پرداخت کم ۶۰۰الی۷۰۰میلیون تومن کامیون بدن سازمان کشتیرانی پس چیشد؟؟؟ امکان نداره که مالکین کامیونهاازقشر رانندگان باشن بازم مثه همیشه یا دلال هستن یا کاسب_بازار وگرنه هییییچ راننده ای درکشور وجودنداره که ۳میلیارد نقدینگی داشته باشه که اگه داشت اصلاراننده نمیشد و ۳تومن و بانک میذاشت تاسوده بدونه دردسر۷۰میلیون تومنی درماه بگیره... دلمونو خوش کردیم که واقعاداره یه اتفاق خوشایندی توسط سازمان کشتیرانی برای قشرراننده میفته که بازم مثه همیشه تنهایک رویا و سرابی بیش نبود افسوس🥺😦😥😭
سلام صبح بخیر شرمنده ببخشید ممون وتشکر که زحمت کشیدید اگه دار از راننده گان پول پیش نگیرد اجاره بشرت تملک باشه خوبه جون راننده پول پیش ندارد ممنون تشکر از شما
چینی های بنجل به مردم غالب شد حالا رسیده ۳تومن 😐عزیزم ۳تومن بدم یه عمر خون دل بخورم که چی شب نخوابم که چی ماشین خوب که نمدین ....شما هیچ کارتون خوب نبوده که این یکیش خوب باشه .
۵ امکانش هست بدون پیش پرداخت خودرو تحویل بگیریم
تاخرهست خرسوار هم هست
یه ماشین چینیه که ده میلیارد تمام میشه،تا اقساطش تمام شه،البته اگه کسی بتونه اقساطشو بده هم خودش و هم ماشینه باهم پوسیده شدن،
آخه اون که 1میلیارد هم بتونه راه بندازه
یه خاور هم بگیره خوب شرف داره به حمالی برای شما
اون که بیاد یعنی مغز تو کله اش نیست
راننده تریلی حرفه ای هرگز نمیاد این ضایعات را ۱۳ میلیارد بخره بعد از ۵سال هم باید بره ذوب آهن چون ۵سال باید بتازی لائقل اکسور میدادی به این بدبختا تا بعد از ۵سال بتوانند باز سازی کنند
با چه منطق رویی این شرایط نوشتند خرخرخرخر خر خر
شرکت کشتیرانی با این مدیریت ترابری چرا زیر بار ظلم کامیون های داخلی وچینی رفته چرا از این وارداتی های اروپایی مدرن خریداری نکرده تا بیست سال کار از کامیون بکشد اخه کدام راننده زیر خفت وخواری خرید کامیونهای آشغال ایران خودرو دیزل وسایپا و آت آشغالهای چینی میره اکتروس بخر زندگی کن .
اگر کسی سه میلیارد داشته باشه مگه مغز خر خورده کامیون چینی خریداری کنه، با همین پول داف و مان پیش خرید می کنه
اگر ۳۰ گامیوندار بیایند یک قطار بار بخرند درآمد آن ۲۰ برابر گامیون است وهمیشه آن ۳۰ راننده نمیخواهد رانندگی کند.اما چرا گامیون وارد میکنند ولی لگومتیو قطار وارد نمیکنند که میشود ملیارد ها دلار در سوخت وحوادث رانندگی جلوگیری کردعلت چیست مدیران میانی ما چه کسانی هستند واقعا فکر راننده ومنافع کشور یا فکر آن تولید کننده خارجی که هرچه راننده دربیاورد پول لوازم لوازم ماشین بدهد وقسط بدهد کدام حمل نقل به نفع کشور وراننده درعمل باراست