بازدید سایت : ۵۳۷۶۴

فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری فرودگاه یاسوج اعلام شد

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این فرودگاه را تشریح کرد.

فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری فرودگاه یاسوج اعلام شد
تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این فرودگاه را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ عنایت انصاری فرد با اشاره به ایجاد فرصت های شغلی در فرودگاه یاسوج گفت: در راستای تحقق شعار سال، فرودگاه شهدای یاسوج فرصت های شغلی را محیا کرده که مردم و سرمایه گذاران می توانند در آن مشارکت داشته باشند.

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج مهیا شدن پروازهای بین المللی و استقرار گمرک در فرودگاه را از جمله فرصت های شغلی ایجاد شده دانست و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در دارابودن گیاهان دارویی را دارد که با توجه به احداث سوله در فرودگاه و صادرات گیاهان دارویی به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه و… یکی از فرصت های خوب سرمایه گذاری و اشتغال زایی است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اراضی فرودگاه زیرساخت های لازم برای راه اندازی کاشت های گلخانه ای را دارد، عنوان کرد: با توجه به کمبود هتل های موجود در شهر یاسوج، فرودگاه آمادگی واگذاری زمین جهت کاشت گلخانه ای و مشارکت در ساخت هتل فرودگاهی را دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج ضمن یادآوری تصویب مرز هوایی و پروازهای بین المللی این فرودگاه تاکید کرد: آبشارها و اماکن بسیار زیبای گردشگری طبیعی استان ویژگی منحصر به فردی دارد و تاسیس شرکت هواپیمایی دناایر می تواند پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان باشد و این خود می تواند رونق بسیار خوبی در صنعت توریست و ایجاد اشتغال زایی است.

انصاری فرد اظهار کرد: با توجه به طبیعت بسیار زیبای استان که معروف است به پایتخت طبیعت استان، راه اندازی مرکز پروازهای تفریحی و آموزش خلبانی از جذابیت های خاصی برخوردار است و جالب اینکه اساسنامه اولیه تاسیس فرودگاه یاسوج General Aviation بوده است.

انصاری فرد اضافه کرد: با توجه به بهره مندی از پتانسیل های لازم در زمینه امکانات پزشکی و دارابودن پزشکان حاذق پیوند اعضا توسط پزشکان بومی، سرمایه گذاری در خصوص توریسم سلامت نیز مورد توجه است.

وی در پایان ضمن دعوت از سرمایه گذاران در سطح استان و کشور آمادگی خود را برای ایجاد اشتغال در زمینه های ذکر شده اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.