بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

طبق ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری تعیین نرخ بلیت به عهده این سازمان است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مادامی که رای دیوان عدالت ادرای جاری است، نرخ گذاری با هماهنگی شرکت های هواپیمایی متناسب با توسعه شبکه پروازی و سایر مولفه ها انجام می شود.

طبق ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری تعیین نرخ بلیت به عهده این سازمان است
تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه طبق ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده این سازمان است، گفت: مادامی که رای دیوان عدالت اداری جاری است، نرخ گذاری با هماهنگی شرکت های هواپیمایی متناسب با توسعه شبکه پروازی و سایر مولفه ها انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش با اشاره به سلب اختیارات وزارت راه و شهرسازی در تعیین نرخ بلیت هواپیما اظهار کرد: مهمترین نکته این است که طبق ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است.

محمدی بخش افزود: رای دیوان عدالت اداری موضوع مطروحه را از ستاد تنظیم بازار خارج کرده است.

وی تصریح کرد: مادامی که این رای دیوان عدالت اداری ساری و جاری است، سازمان هواپیمایی کشوری در نظر دارد با هماهنگی شرکت های هواپیمایی و متناسب با توسعه شبکه پروازی و سایر مولفه ها نرخ گذاری انجام شود و این سازمان به عنوان ناظر در خصوص نرخ بلیت هواپیما ورود پیدا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دادخواه

    برادر گرامی جناب محمدی بخش ، علیرغم کیفیت پایین پروازها و تاخیرات مکرر و خدمات مغایر قوانین یاتا در بحث غرامت تاخیر ، بهتر است بر اساس عرضه و تقاضا ، قطبهای تولید سفر ، مسافت هوائی ، هر ۴۵ دقیقه سفر هوائی یک میلیون تومان محاسبه گردد و تمام سهمیه ها حذف گردند. پروازهای بین المللی هم با ارز رسمی دولتی روز و ساعتی محاسبه گردند. این شامل پروازهای عراق و عربستان هم بشود. تبعیض باعث گرانی سرسام آور بلیط شده است آقای محمدی بخش.