بازدید سایت : ۵۳۷۶۴

◄ مشکلات فرودگاه‌ های سیستان و بلوچستان رفع می شود؟

سومین نشست شورای معاونین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با موضوع رفع مشکلات فرودگاه های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی استان برگزار شد.

مشکلات فرودگاه‌ های سیستان و بلوچستان رفع می شود؟
تین نیوز

سومین نشست شورای معاونین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با موضوع رفع مشکلات فرودگاه های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی استان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ سومین نشست شورای معاونین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با موضوع رفع مشکلات فرودگاه های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی استان برگزار شد و در این جلسه رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت بر اجرای پروژه های عمرانی و توجه به نیازهای فرودگاه زاهدان و سایر فرودگاه های این استان با توجه به اولویت های شرکت فرودگاه ها تاکید کرد.

وی محرومیت زدایی سیستان بلوچستان را نیازمند توجه به رفع موانع حمل ونقل استان به ویژه حمل ونقل هوایی دانست و گفت: همه پروژه ها و مشکلات فرودگاه های این استان باید با اولویت بندی و انتخاب پیمانکاران و مشاوران خوش سابقه و با نظارت و ارزیابی های دقیق پیگیری شود.

نخجوانی ضمن قدردانی از مدیرکل فرودگاه های استان، وی را مسئول پیگیری انجام پروژه ها و رفع مشکلات فرودگاه های این استان معرفی کرد.

در این جلسه خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات و نیازهای فرودگاه های زاهدان،ایرانشهر،زابل،سراوان و خاش، بهسازی باند و برج مراقبت فرودگاه زاهدان و تسهیل دسترسی مردم به این فرودگاه ها،تکمیل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی،ضرورت برگزاری دوره های آموزشی،تسریع در تخصیص اعتبارات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز فرودگاه های استان را مورد توجه قرار داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.